Kao UNICEF-ova ambasadorica dobre volje, Bojana Gregorić Vejzović nije propustila događanje na kojem je UNICEF Hrvatska u suradnji s Hrvatskom poštom predstavio 14. dječju marku. Autorica crteža Ivana Viljevac, učenica sedmog razreda Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Virovitica, pobijedila je među 916 predložaka likovnih radova iz 174 škole.
UNICEF, koji slavi 75 godina od osnivanja, prva je međunarodna organizacija koja je započela suradnju s Hrvatskom ratne 1991. godine. Osnovana je 1946. godine te radi u 192 zemlje. Danas uz pomoć svojih donatora može osigurati pomoć unutar 24 sata na bilo kojem kraju svijeta.
I danas njihovi djelatnici neumorno rade, bez prevelike medijske pompe, osiguravajući neophodne aparate za naše bolnice, opremajući vrtiće, zbrinjavaju najugroženije nakon poplava i potresa u Hrvatskoj i svijetu. Pregovorima uz vladajuće izmijenili su pojedine zakone koji nisu bili u najboljem interesu djece.
Godine 2019. usmjerili su sredstva za otvaranje centara s kadrovima za psihološku i edukativnu podršku obiteljima i djeci s teškoćama u razvoju. Koncentrirali su se na dijelove Hrvatske gdje je do sada nedostajalo takvog kadra, jer bez obzira na mjesto stanovanja svako dijete ima pravo maksimalno ostvariti svoje potencijale, napisala je Bojana Gregorić Vejzović na svojem Instagramu.
Na predstavljanju nove dječje marke povodom UNICEF-ova 75. rođendana glumica je izgledala vrlo elegantno u plavom odijelu domaćeg brenda DeLight. Predivno odijelo klasičnog kroja s potpisom dizajnera Ivana Friščića ima hlače ravnog kroja i sako s kopčanjem na dva gumba. Ispod odijela nosila je top boje bijele kave, kakve je i torbica koju je odabrala.
Besprijekornu decentnu eleganciju Bojana je upotpunila salonkama u nude nijansi s visokom tankom potpeticom. Nema sumnje da ovakvo besprijekorno krojeno odijelo u boji koja osvaja na prvu u poslovnim i svečanijim prigodama može zamijeniti i najljepšu haljinu.