Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL
Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL (Foto: FCKBL)
Moda & ljepota

FCKBL: Genijalni komadi mlade Osječanke na kojima je glavni lik uvijek žena

29-04-2020 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Nakon što je dala otkaz u jednoj privatnoj firmi, u kojoj je radila kao PR i grafički dizajner, Osječanka Ines Šehu odlučila je da želi pokrenuti vlastitu kreativnu priču, svoj mali brend.

Galerija Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 6 Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 5 +3 Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 4

U trendu Vjenčići s malinama Odličan recept! Nikad dosta ideja za božićne kolače! Pogledajte ove vjenčiće, jednostavno ih je pripremiti Limunčići Prefini Ovog Božića svi rade limunčiće, evo provjereni recept Božićni kolačići zlata vrijedni Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače

I tako je ova grafička dizajnerica i kreativka stvorila FCKBL, brend koji na minimalistički način prikazuje ženu koja je istodobno buntovna i otmjena, ogoljena i privlačna te brend koji na taj način šalje poruku kako svaka žena ima svoj faktor x.

Za nastanak cijele priče, kaže Ines, najzaslužnija je njezina - mama.

Ručni vez joj je hobi već dugo godina, a meni je postao inspiracija za poslovnu priču. Posavjetovala sam se s mamom oko ideje da obične, bijele majice postanu efektan odjevni predmet s izvezenim linijskim motivima žena.

Mama je izvezla prva dva dizajna na majice (jer ja tada još nisam znala vesti) i imala sam proizvod za svoju priču, prisjetila se Ines početaka.

I tako su se, kaže, polako počele slagati stvari, smišljanje imena, u kojem smjeru želi ići, kakvu poruku želi poslati kupcima...

Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 1 Inspiracija za svaki odjevni predmet je žena (Foto: FCKBL)

LINIJSKI MOTIVI ŽENA NA RAZNIM KOMADIMA

Osmišljene linijske motive žena Ines prenosi na bijeli pamučni t-shirt, klasičnu bijelu košulju, haljine, jednodijelni kupaći kostim.

Svaki motiv ručno vezem na pojedini odjevni predmet što je glavna smisao cijelog brenda. Vez je dugotrajnija i kvalitetnija varijanta od klasičnog printa, objašnjava.

Kada je cijela priča krenula, ponuda se sastojala od pamučnog bijelog t-shirta i bijele košulje. Međutim, zainteresiranost kupaca je rasla pa su dolazile i ideje za proširivanje ponude i u cijelu priču "ušetale" su haljine od pamučnog kepera, a onda s ljetnim vremenom i jednodijelni kupaći.

U ponudi Mom designa je sve što jednoj bebi treba - 8 Šarene, vesele, zveckave... Igračke mame Maje uz koje se bebe zabavljaju i - uče

Ove godine je konačno došao i pravi trenutak za predstavljanje dijela kolekcije donjeg rublja, kaže Ines kojoj je inspiracija za svaki novi dizajn i odjevni predmet žena, koja je uostalom glavni lik cijelog brenda.

Inspiraciju također nalazim u stvarima koje me okružuju, filmovima, knjigama, novootkrivenim mjestima, dodaje Ines, čije genijalne komade možete pogledati na Instagram profilu brenda.