I tako je ova grafička dizajnerica i kreativka stvorila FCKBL, brend koji na minimalistički način prikazuje ženu koja je istodobno buntovna i otmjena, ogoljena i privlačna te brend koji na taj način šalje poruku kako svaka žena ima svoj faktor x.
Za nastanak cijele priče, kaže Ines, najzaslužnija je njezina - mama.
Ručni vez joj je hobi već dugo godina, a meni je postao inspiracija za poslovnu priču. Posavjetovala sam se s mamom oko ideje da obične, bijele majice postanu efektan odjevni predmet s izvezenim linijskim motivima žena.
Mama je izvezla prva dva dizajna na majice (jer ja tada još nisam znala vesti) i imala sam proizvod za svoju priču, prisjetila se Ines početaka.
I tako su se, kaže, polako počele slagati stvari, smišljanje imena, u kojem smjeru želi ići, kakvu poruku želi poslati kupcima...
Inspiracija za svaki odjevni predmet je žena (Foto: FCKBL)
LINIJSKI MOTIVI ŽENA NA RAZNIM KOMADIMA
Osmišljene linijske motive žena Ines prenosi na bijeli pamučni t-shirt, klasičnu bijelu košulju, haljine, jednodijelni kupaći kostim.
Svaki motiv ručno vezem na pojedini odjevni predmet što je glavna smisao cijelog brenda. Vez je dugotrajnija i kvalitetnija varijanta od klasičnog printa, objašnjava.
Kada je cijela priča krenula, ponuda se sastojala od pamučnog bijelog t-shirta i bijele košulje. Međutim, zainteresiranost kupaca je rasla pa su dolazile i ideje za proširivanje ponude i u cijelu priču "ušetale" su haljine od pamučnog kepera, a onda s ljetnim vremenom i jednodijelni kupaći.
Ove godine je konačno došao i pravi trenutak za predstavljanje dijela kolekcije donjeg rublja, kaže Ines kojoj je inspiracija za svaki novi dizajn i odjevni predmet žena, koja je uostalom glavni lik cijelog brenda.
Inspiraciju također nalazim u stvarima koje me okružuju, filmovima, knjigama, novootkrivenim mjestima, dodaje Ines, čije genijalne komade možete pogledati na Instagram profilu brenda.