Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL
Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL (Foto: FCKBL)
Moda & ljepota

FCKBL: Genijalni komadi mlade Osječanke na kojima je glavni lik uvijek žena

29-04-2020 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Nakon što je dala otkaz u jednoj privatnoj firmi, u kojoj je radila kao PR i grafički dizajner, Osječanka Ines Šehu odlučila je da želi pokrenuti vlastitu kreativnu priču, svoj mali brend.

Galerija Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 6 Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 5 +3 Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 4

U trendu Elin Kostelić na premijeri kratkometražnog filma svog supruga Ivice Kotelića 'Freedom' - 3 Stajling za premijeru Elin Kostelić: Mala crna haljina i obične gležnjače za izdanje koje slavi jednostavnu eleganciju Bebe Stigli podaci Jeste li iznenađeni? Ovo su najpopularnija imena za dječake i djevojčice u 2025. godini Jadranka Sloković uvijek besprijekorna Gotovo 10 tisuća čitateljica odabralo najbolje odjevenu hrvatsku modnu ikonu 60 plus

I tako je ova grafička dizajnerica i kreativka stvorila FCKBL, brend koji na minimalistički način prikazuje ženu koja je istodobno buntovna i otmjena, ogoljena i privlačna te brend koji na taj način šalje poruku kako svaka žena ima svoj faktor x.

Za nastanak cijele priče, kaže Ines, najzaslužnija je njezina - mama.

Ručni vez joj je hobi već dugo godina, a meni je postao inspiracija za poslovnu priču. Posavjetovala sam se s mamom oko ideje da obične, bijele majice postanu efektan odjevni predmet s izvezenim linijskim motivima žena.

Mama je izvezla prva dva dizajna na majice (jer ja tada još nisam znala vesti) i imala sam proizvod za svoju priču, prisjetila se Ines početaka.

I tako su se, kaže, polako počele slagati stvari, smišljanje imena, u kojem smjeru želi ići, kakvu poruku želi poslati kupcima...

Ines Šehu dala je otkaz i pokrenula brend FCKBL - 1 Inspiracija za svaki odjevni predmet je žena (Foto: FCKBL)

LINIJSKI MOTIVI ŽENA NA RAZNIM KOMADIMA

Osmišljene linijske motive žena Ines prenosi na bijeli pamučni t-shirt, klasičnu bijelu košulju, haljine, jednodijelni kupaći kostim.

Svaki motiv ručno vezem na pojedini odjevni predmet što je glavna smisao cijelog brenda. Vez je dugotrajnija i kvalitetnija varijanta od klasičnog printa, objašnjava.

Kada je cijela priča krenula, ponuda se sastojala od pamučnog bijelog t-shirta i bijele košulje. Međutim, zainteresiranost kupaca je rasla pa su dolazile i ideje za proširivanje ponude i u cijelu priču "ušetale" su haljine od pamučnog kepera, a onda s ljetnim vremenom i jednodijelni kupaći.

U ponudi Mom designa je sve što jednoj bebi treba - 8 Šarene, vesele, zveckave... Igračke mame Maje uz koje se bebe zabavljaju i - uče

Ove godine je konačno došao i pravi trenutak za predstavljanje dijela kolekcije donjeg rublja, kaže Ines kojoj je inspiracija za svaki novi dizajn i odjevni predmet žena, koja je uostalom glavni lik cijelog brenda.

Inspiraciju također nalazim u stvarima koje me okružuju, filmovima, knjigama, novootkrivenim mjestima, dodaje Ines, čije genijalne komade možete pogledati na Instagram profilu brenda.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Like a desire to go to the sun. #fckbl #sailorbackpack #summer2020 #photo @shine.thelight

A post shared by Fckbl (@fckbl) on

 

Pročitaj još
Pročitaj još