U vremenu kad se estetika često veže za filtere, trendove i savršene feedove, dm ponovno vraća ljepotu tamo gdje joj je mjesto, u autentičnost. Pod motom „Find Your Beauty“, peti dm beauty break, održan 10. srpnja u čarobnom zagrebačkom Majestic parku, okupio je vodeće beauty brendove, influencere, medije i poznata lica s jednom zajedničkom misijom: slaviti različitost i poticati ljude na to da budu #bašja.
To je nastavak dm-ove snažne kampanje kojom se već duže vrijeme promovira prihvaćanje vlastite jedinstvenosti, sloboda izražavanja i njegovanje unutarnje ljepote, one koja ne traži odobrenje, već počinje iznutra.
Ljepota kao prostor slobode
„U središtu svega što dm radi su ljudi, stvarne osobe, sa svojim pričama, osobnostima i posebnostima. U dm-u smatramo da je ljepota prostor slobode u kojem svatko može naći svoj izričaj. I zato pozivam naše kupce da istraže svijet dm marke i brendova naših partnera te da se uvijek pitaju: ‘Kako mogu još više biti #bašja?’“ istaknuo je Ivan Horvat, voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria.

Upravo tom filozofijom vodio se i cijeli program ovogodišnjeg beauty breaka. Umjesto nametanja ideala, posjetitelji su kroz zanimljive radionice, analize i prezentacije pozvani da pronađu ono što ih čini posebnima i lijepima na svoj način.
Interaktivni beauty svijet: edukacija, igra i emocija
Tijekom eventa su se izmjenjivale radionice i prezentacije čak 17 beauty brendova, koji su predstavili aktualne novitete iz svijeta make-upa, njege kože i njege kose.

Posjetitelji su mogli isprobati proizvode, konzultirati se sa stručnjacima za ljepotu te se uključiti u zanimljive radionice, koje su im pomogle saznati nešto više o njima samima. Tako je Željka Kerečin Tumir kroz aromaterapijsku radionicu približila posjetiteljima moć eteričnih ulja, naglašavajući da ljudi prirodno gravitiraju mirisima jer stvaraju osobni otisak: „Ovo što mi radimo, stvaranje svog osobnog mirisnog potpisa, vole i žene i muškarci.“

Iva Vukšić, kroz radionicu analize boja, pomogla je sudionicima da otkriju koje nijanse najbolje odgovaraju njihovoj puti, kosi i osobnosti: „Ljudi sjajno reagiraju kad shvate koje boje odjeće i make-upa ih ističu, to je poput malog otkrića o sebi.“

Autentičnost u prvom planu
Ono što ovaj događaj razlikuje od klasičnih beauty evenata jest to što se naglasak ne stavlja samo na proizvode već na ljude i njihove priče. Brojni poznati gosti došli su podržati poruku o važnosti osobnog izražavanja i slobodi izbora.

Pjevačica Žanamari, koja je večer zatvorila energičnim koncertom, kazala je kako je mjesto održavanja, bajkoviti Majestic park, savršeno oslikalo cijelu ideju događaja: „Kad gledam prirodu, i kozmetiku doživljavam kao nešto prirodno, kao nešto što će mi pomoći da zablistam.“ Posebno ju je oduševila analiza kose: „Saznala sam da mi je 80 % kose zdravo i sad znam da je vrijeme da još više radim na hidraciji A što se tiče stila, ja uvijek slušam sebe. Nije teško biti autentičan, samo moraš imati taj state of mind da te nije briga što drugi misle.“

Voditeljice Renata Sopek i Antonija Stupar Jurkin aktivno su istraživale beauty zone i sudjelovale u izazovima. Spisateljica Josipa Pavičić pohvalila je atmosferu: „Svi su sretni, nasmijani i svi se veselimo ljetu. Svaki put kad dođem na beauty break, otkrijem novi hit-proizvod. Na ovom izdanju otkrila sam jedan sprej za kosu, jedva ga čekam isprobati. I apsolutno uvijek slušam sebe. Svatko se treba potruditi i izboriti da bude svoj.“ I Renata Sopek potvrdila je tu filozofiju: „Sve je stvar trenutka i najbitnije je da se baš ja dobro osjećam.“

Više od eventa, pokret autentičnosti
Uz radionice i beauty zone, gosti su se mogli uključiti i u razne mini igre, skupljati žigove, sudjelovati u giveawayima i dijeliti svoja #bašja iskustva na društvenim mrežama. No iza te razigranosti stajala je dublja poruka, a to je da je pravo lice ljepote ono koje zrači iznutra.

„Zajedno s 17 naših partnera, predstavljamo novitete iz svijeta ljepote, ali i šaljemo jasnu poruku da je super biti autentičan. Super je biti jedinstven. Super je biti baš ja.“ istaknuo je Ivan Horvat, voditelj marketinga dm-a.

Zvuči jednostavno, ali poruka je toliko snažna i toliko potrebna. U svijetu u kojem se često uspoređujemo, umanjujemo i tražimo potvrdu izvana, dm beauty break poziva na drugačiji pristup, da najprije prihvatimo sebe. Jer ljepota ne počinje s proizvodom. Ona počinje u onome kako se osjećamo i koliko smo spremni biti iskreni prema sebi.
Ljepota koja traje
Peti dm beauty break nije bio samo dan za isprobavanje novih proizvoda već dan za dubinsko prepoznavanje onoga što nas čini posebnima. U prirodnom okruženju, uz pozitivnu atmosferu, druženje i smijeh, svi su se mogli podsjetiti na to koliko je važno i oslobađajuće biti svoj.

Kako nam je rekla i Žanamari: „Ideal ljepote je ono što dolazi iznutra. Kad čovjek voli sebe, onda je najljepši.“ Upravo zato ovaj event nadilazi klasične beauty priče. On ne promovira samo brendove, on gradi zajednicu. Zajednicu u kojoj je svatko slobodan biti ono što jest.
I dok #bašja kampanja nastavlja svoj put, jedno je sigurno: uz podršku brendova poput dm-a, ljepota će sve više dobivati ono značenje koje nikada nije smjela izgubiti: slobodu, raznolikost i autentičnost.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom dm po najvišim profesionalnim standardima.

