Dobila je prestižni zlatni kipić za naslovnu ulogu u romantičnoj drami Kitty Foyle redatelja Sama Wooda. Za američku glumicu koja je publici dotad bila najpoznatija po plesnim filmovima s Fredom Astairom, ovo je bila prva ozbiljnija rola.
Ne samo da je bila nagrađena za odmak od uobičajenih filmova, već je te godine pobijedila u kategoriji za najbolju glumicu holivudske legende poput Bette Davis, Katherine Hepburn, Joan Fontaine i Martu Scott.
S obzirom na geopolitičku situaciju i trajanje 2. svjetskog rata, Akademija je po prvi put inzistirala na dresscodu. Tražili su od svih uzvanika da dođu u jednostavnim odjevnim komadima
tamnijih boja, a koje su po mogućnosti proizvedene unutar SAD-a.
Iako se Ginger Rogers pridržavala tih smjernica i došla u sivoj haljini maksi kroja, ista je prštala pritajenim seksepilom. Za ovu priliku odabrala je polu-prozirnu kreaciju američke kostimografkinje Irene Gibbons koja je naglasila njezinu figuru na suptilan način.
Model A kroja s kratkim rukavima i peplumom oko struka bio je napravljen od tila i svile, a izgledao je kao da ga glumica nosi preko čipkastog bodija.
Ova preteča gole haljine više je nalikovala senzualnoj spavaćici nego haljini za crveni tepih. Bio je to vrlo hrabar potez za 1941. godinu, a koji je Ginger Rogers upotpunila s predimenzioniranom ogrlicom i upečatljivim ukrasom za kosu.
I dan danas nalazi se na ljestvicama najpamtljivijih oscarovskih izdanja.
Ovu ste haljinu izabrali kao najljepšu s ovogodišnjih Oscara