Advertising Standars Board u Australiji uložila je žalbu protiv nove kampanje Go Naked tvrtke Lush opisujući vizuale kao neprimjerene i pornografske. Institucija koja brine o reklamnim standardima na u Australiji i na Novom Zelandu zabrinuta je za poruku koju isti odašilju, a pogotovo jer su fotografije obješene na australskim trgovinama u šoping centrima koje mogu vidjeti maloljetnici.
Fotografije kampanje uključuju četiri zaposlenice Lusha koje samopouzdano poziraju s proizvodima ove tvrtke – gole, oponašajući stotinjak proizvoda iz njihovog asortimana koje je moguće kupiti bez ikakvog pakiranja.Kampanja Go Naked britanske tvrtke Lush protivi se pretjeranoj upotrebi amblaže u kozmetičkoj industriji, zbog čega se povećava količina otpada u svijetu, ali i cijena proizvoda.
'Fotografije nisu snimljene da nadraže gledatelje, već s najvećim poštovanjem prema ovim prekrasnim ljudskim bićima i njihovoj odanosti ovom važnom cilju. Fotografije nisu retuširane, i mi vjerujemo da se ne bismo trebali sramiti naših tijela u prirodnom obliku, te da je svaka žena prekrasna u svojoj različitosti neovisno o njenoj boji kože, obliku ili životnim odabirima.' rekli su u Lushu.
Robna marka prirodne kozmetike odbila je promijeniti svoj stav i sporne vizuale, no istovremeno je priznala da će prigovor reklamne institucije uključiti u kampanje koje će razvijati u budućnosti.
Na Facebook stranici australske podružnice Lusha, na kojoj možete pogledati sporne fotografije, komentari korisnika su uglavnom pozitivno obojani. 'Volim vašu novu kampanju. Ljudsko tijelo je prirodna pojava i ljudi ne bi se trebali bojati svojih tijela,' rekla je jedna komentatorica, a druga dodala: 'Hvala vam iz dubine srca na ovoj kampanji.'