Britanska tvrtka Lush koja se bavi proizvodnjom i prodajom prirodne kozmetike od 2007. godine pokrenula je kampanju Go Naked (Budi gol). Ona se bori protiv pretjeranog korištenja ambalaže u industriji s ciljem smanjivanja cijene proizvoda, ali i zapanjujuće količine otpada. Njihova posljednja kampanja podijelila je javnost


Advertising Standars Board
u Australiji uložila je žalbu protiv nove kampanje Go Naked tvrtke Lush opisujući vizuale kao neprimjerene i pornografske. Institucija koja brine o reklamnim standardima na u Australiji i na Novom Zelandu zabrinuta je za poruku koju isti odašilju, a pogotovo jer su fotografije obješene na australskim trgovinama u šoping centrima koje mogu vidjeti maloljetnici.

Kampanja Go Naked britanske tvrtke Lush protivi se pretjeranoj upotrebi amblaže u kozmetičkoj industriji, zbog čega se povećava količina otpada u svijetu, ali i cijena proizvoda.

Fotografije kampanje uključuju četiri zaposlenice Lusha koje samopouzdano poziraju s proizvodima ove tvrtke – gole, oponašajući stotinjak proizvoda iz njihovog asortimana koje je moguće kupiti bez ikakvog pakiranja.

'Fotografije nisu snimljene da nadraže gledatelje, već s najvećim poštovanjem prema ovim prekrasnim ljudskim bićima i njihovoj odanosti ovom važnom cilju. Fotografije nisu retuširane, i mi vjerujemo da se ne bismo trebali sramiti naših tijela u prirodnom obliku, te da je svaka žena prekrasna u svojoj različitosti neovisno o njenoj boji kože, obliku ili životnim odabirima.' rekli su u Lushu. 

Robna marka prirodne kozmetike odbila je promijeniti svoj stav i sporne vizuale, no istovremeno je priznala da će prigovor reklamne institucije uključiti u kampanje koje će razvijati u budućnosti.

Na Facebook stranici australske podružnice Lusha, na kojoj možete pogledati sporne fotografije, komentari korisnika su uglavnom pozitivno obojani. 'Volim vašu novu kampanju. Ljudsko tijelo je prirodna pojava i ljudi ne bi se trebali bojati svojih tijela,' rekla je jedna komentatorica, a druga dodala: 'Hvala vam iz dubine srca na ovoj kampanji.'

Ankete

(5701) Podržavate li novu kamapanju australskog 'Lusha'?

rezultati povratak glasova479
rezultati

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju