Romantična, prozračna i vesela modna kampanja za aktualnu sezonu proljeće/ljeto nikako nije karakteristika nove kolekcije i kampanje modnog kreativca Ivana Alduka. Modni dizajner novu sezonu vidi sasvim drukčije.
Pomalo barokna estetika i poigravanje svjetlom i tamom u stilu velikog majstora Caravaggia estetska su okosnica kojom je fotografski dvojac Decker&Kutić udahnuo jednu novu i pomalo neočekivanu vizualnu energiju u Alduk kolekciju "Noir" za proljeće i ljeto 2019. godine.
Noir je tamom i pomalo mistikom okupana nova kampanja kojom predstavljamo jednu svježu viziju Alduk dizajna u novoj sezoni.
Jednostavnošću fotografske kulise stavljamo naglasak na sam dizajn koji svake sezone evoluira u skladu s potrebama naših klijentica i kreativnim željama mene kao glavnog dizajnera.
Tajnovita, senzualna i privlačna – epiteti su to koje vežem uz novu kolekciju i kampanju, izjavio je Ivan povodom predstavljanja nove kampanje.
Alduk "Noir" u kratkim crtama je:
Kolekcija od 45 modela i modna kampanja poznatog dizajnera Ivana Alduka za sezonu proljeće/ljeto 2019.
Temeljena je na crnoj i krem kao baznim tonovima, ali obiluje i tonovima žute, ružičaste, plave, sive i crvene. Pojedini su modeli unikatni i na tragu visoke mode.
Hit-modeli svakako će postati neodoljive haljine sa sjajnim resama koje su već osvojile Jelenu Rozgu, Kristinu Krepelu, Anu Radišić i Ivanu Delač. Make-up je djelo izvrsne Simone Antonović, a Mijo Majhen osmislio je čak tri stajlinga kose
Nova Alduk kolekcija, nagoviještena putem ove zavodljive kampanje s modelom Suzanom Horvat u glavnoj ulozi, već je neko vrijeme dostupna u dizajnerovu showroomu, gdje su reakcije klijentica izvrsne, a uskoro ćemo ju imati prilike pomnije istražiti u pripadajućem lookbooka i na službenoj stranici brenda alduk.hr.
Ovaj dizajner njeguje individualan pristup svakoj klijentici, stoga se za obilazak i probu potrebno naručiti na službene kontakte, ali samo ste tako sigurni da vam u isprobavanju i kupnji ovih posebnih haljina neće baš nitko smetati.
Alduk kolekciju Noir - 6 (Foto: Decker&Kutić)