Ako želite stabilnu energiju tijekom radnog dana i dulju sitost, odaberite obrok s jajima, špinatom, šunkom i integralnim tostom.

  Galerija Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 3 Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 2 +0 Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 1

Uz ovo jelo osigurat ćete bolji fokus na radne zadatke i spriječiti iznenadne napadaje gladi i želje za slatkim. Bilo da radite od kuće ili pripremate ispit, bilo što može poslužiti kao stol, pa i onaj mali uz kauč na kojem ćete si poslužiti ovaj ukusni otvoreni sendvič s jajima, šunkom i špinatom uz omiljenu salatu.

Umjesto obične šunke isprobajte PIK Pureću pečenu šunku, koja je odličan odabir kada želite razbiti rutinu i probati nešto novo. Jedna šnita sadrži samo 19 kalorija, 4 grama proteina, dok je udio masti gotovo zanemariv.

Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 1 Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 1 Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

Jaja su općepoznata nutritivno iznimno kvalitetna namirnica, koja nije samo izvor proteina i masti već sadrže i antioksidanse poput luteina i zeaksantina u žumanjku, koji su važni za zdravlje očiju, ali i selena, vitamina E i A. Ne bacajte žumanjke jer se upravo u njima nalaze ovi antioksidansi, a žumanjak sadrži i masti koje su važne za apsorpciju vitamina A i E.

Sve to poslužite na integralnom tostu, koji predstavlja izvor ugljikohidrata, odnosno energije.

''Ugljikohidrati su itekako dopušteni ako želimo smršavjeti ili ostati fit, a pritom je važno odabrati složene ugljikohidrate koji će osigurati stabilnu glikemiju, dati nam vlakna za zdravu probavu i sitost te osigurati energiju za mozak, organ koji troši najviše energije u tijelu", istaknula je nutricionistica Zrinka i dodala kako su važni i nakon treninga kako bi se napunile rezerve glikogena u mišićima.

Avokado na tostu voli cijeli svijet, a polako je stigao i na naše stolove. Avokado je jedan od najzdravijih izvora masti, ali i vlakana i antioksidansa. Iako se nekima neće svidjeti okusom, možete ga namazati na tost i u kombinaciji s kajganom sa šunkom dobiva sasvim drukčiji okus.

Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 3 Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 3 Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

RECEPT – BOGAT OBROK ZA STABILNU ENERGIJU I DOBAR FOKUS

Sastojci:

  • 2 šnite PIK Pureće pečene šunke, narezane na kockice
  • 2 jaja
  • 1 čajna žličica maslinova ulja
  • 1 šalica (baby) špinata
  • 1 šnita integralnog tosta
  • nekoliko šnita avokada
  • crni papar
  • sol
  • salata/povrće po izboru

Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 2 Izbor nutricionistice: Bogat doručak ili ručak za stabilnu energiju i dobar fokus bilo da radite ili učite - 2 Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

Priprema:

  1. Narezanu PIK Pureću pečenu šunku sjedinite s jajima.
  2. Na zagrijanom maslinovu ulju kratko dinstajte špinat pa ga prelijte jajima i dodajte PIK-ovu Pureću pečenu šunku.
  3. Poslužite uz šnitu ili na šniti tostiranog integralnog tosta, a na vrh dodajte nekoliko šnita avokada. Ovom otvorenom sendviču dodajte sa strane i miješanu salatu po želji.

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom PIK Vrbovec po najvišim profesionalnim standardima.

 

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju