Ako želite izgubiti suvišne kilograme, onda biste svakodnevno trebali konzumirati namirnice koje će vam pomoći u mršavljenju.

1. Povrće

Ono mora biti najzastupljenije u vašem ručku. Povrćem u organizam unosimo esencijalne vitamine, minerale i fitokemikalije, spojeve koji se u ljudskom organizmu bore protiv raznih bolesti. Povrće s visokom udjelom vlakana poput brokule, prokulica, špinata, graška, kukuruza, leće i kelja dodatno će vam pomoći u mršavljenju, stoga ga uvrstite u svakodnevni jelovnik.

Omlet je jeftin obrok pun bjelančevina Fini ručak pun proteina koji će za 15 kuna nahraniti četveročlanu obitelj

Doručak U tome je problem: Najveće greške s doručkom zbog kojih ne možete smršavjeti

2. Nemasni proteini

Piletina, puretina, krta teletina i junetina, jaja, losos, bakalar, list i tuna – ti nemasni proteini duže će vas držati sitima, za razliku od ugljikohidrata i zasićenih masti nakon kojih se osjećaj gladi brzo vraća. Ako niste vješti u spremanju peradi, provjerite trikove za pečenu piletinu koja se topi u ustima.

Sočan sendvič i prženi krumpirići vrlo su ukusna, ali teška hrana koja može utjecati na probavu Tri namirnice koje ne biste smjeli jesti (i piti) za ručak

Španjolska tortilja od krumpira Španjolska "tortilja": Brzi ručak za 20 kuna koji će oduševiti ljubitelje krumpira

3. Cjelovite žitarice

Kruha se ne morate odreći, samo bijeli kruh morate zamijeniti onim od cjelovitih žitarica. Naime mnoga istraživanja potvrdila su da ljudi koji jedu 2 do 3 porcije cjelovitih žitarica dnevno imaju oko 2,4 posto manje tjelesne masti i 3,6 posto manje abdominalne masti od ljudi koji ih uopće ne jedu.

Jedna šnita kruha od cjelovitih žitarica jednaka je jednoj potrebnoj porciji, stoga za ručak slobodno možete pojesti jedan sendvič. Dodatni izvor cjelovitih žitarica može biti zob, bulgur, kvinoja ili smeđa riža.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju