1. Dior "Joy Intense"
Nakon što je 2018. predstavio parfem "Joy", Dior za nadolazeću sezonu donosi novu verziju, "Joy Intense". Joy je posvećen uživanju u životu, a njegova pojačana verzija donosi još intenzivniju dozu radosti i užitka. U srcu parfema nalaze se majska ruža i jasmin iz Grassa, dok sandalovina, tonka i vanilija u bazi stvaraju ugodniji i puniji miris. U odnosu na original, Joy Intense sadrži dodatnu notu nerolija za još senzualniji doživljaj.
Diorov 'Joy Intense' donosi još intenzivniju dozu radosti i užitka od originala 'Joy' (Foto: PR)
2. Lancôme "Idôle"
Nakon sedam godina od lansiranja parfema "La vie est belle", Lancôme predstavlja svoj novi miris. Kao kolektivni izum, "Idôle" se pojavio zahvaljujući kombinaciji triju talenata. Tri izumiteljice parfema s tri kontinenta, tri senzibiliteta, a jedna ljubav prema mirisima. Parfemom Idôle Lancôme se širi na novi teritorij koji je do sada bio u potpunosti neistražen, a to je ''čistoća''. Kao nova vrsta mošusnog ciprenog cvjetnog mirisa, Idôle miris je ujedno nježan i moćan. U samom srcu formule cvjetni je akord, kojeg odlikuje esencija latica ispartanske ruže iz Turske, rađena ekskluzivno za Idôle i ujedno sam (iskričav) potpis mirisa.
U Lancômeu smatraju da je bočica parfema Idôle najtanja na svijetu sa svojih 15 milimetara debljine. Ta finesa naglašava njezinu strogu geometrijsku strukturu i idealne proporcije.
Lancome 'Idole', 50 ml 666 kn (Foto: PR)
3. Kenzo "World Power"
Miris parfema baziran je na kontrastnim akordima. Notom slane tonke potiče se senzualnost, prepoznatljivost i suvremeni orijentalni trag. Neobičan dodir morske soli stvara svjež, jedinstven i neočekivan preokret koji slavi modernu i blistavu ženstvenost.
Poput modne linije "The Eye", nova bočica kombinira različite teksture, efekte i modne detalje: kapica postaje prozirna da bi otkrila ono što je obično skriveno, kao i torbe te modni dodaci izrađeni od prozirnih materijala; srebrna perla podsjeća na kromirane gumbe na Kenzo trapericama i kožnim proizvodima. Pozitivne i dinamične boje uključuju i žutu, zvijezdu najnovije Kenzo modne kolekcije.
4. Issey Miyake "L'Eau D'Issey Rose&Rose"
Nova cvjetno-voćna i orijentalna verzija kultnog parfema "L'Eau D'Issey" iz 1992. godine. "L'Eau D'Issey Rose&Rose" veliča kraljicu cvijeća, ružu, na što i upućuju naziv parfema, kompozicija i boja bočice. Dvije vrste ruže, bugarska i centifolija, stapaju se s voćnim akcentima maline i kruške koji otvaraju kompoziciju te sa cvijetom osmantusa u srcu i drveno-orijentalnom bazom.
Gornju notu čini ruža s mrvicom ružičastog papra i voćnim dodatkom zamamne kupine i kruške. Srce mirisa pršti cvijećem, s esencijom bugarske ruže i infuzijom ruže zaokruženima s voćnim tonovima osmantusa. Bazne note igraju na intenzitet. Esencija pačulija podupire nježno bogatstvo ambroksa i drugih drvenih aroma stvarajući dugotrajni i svilenkasti miris.
5. Elie Saab "Le Parfum Royal"
Osam godina nakon lansiranja svog prvog parfema, modna kuća Elie Saab predstavlja njegovu "kraljevsku" verziju. U gornjim norama mirisa blista esencija mandarine, dok plemenito srce otkriva dvije verzije kraljice cvijeća, tursku ružu i bugarsku ružu, s dodatkom dragocjenog libanonskog nerolija destiliranog iz cvjetova naranče koji rastu u Libanonu, domovini dizajnera Elieja Saaba.
Plemenita esencija indonezijskog pačulija i kremasta esencija indijske sandalovine stapa se s amberom i vanilijom u veličanstvenu, dugotrajnu silažu.
Elie Saab 'Le Parfum Royal', 50 ml 652 kn (Foto: PR)
Pogledajte i 10 parfema koji podsjećaju na miris mora: