Neki poslodavci uzeli su u obzir činjenicu da su njihovim zaposlenicima kućni ljubimci poput člana obitelji, zbog čega su uveli poslovnu politiku dobivanja plaćenog dopusta kada u obitelj dođe novi ljubimac.
U nekim tvrtkama za novog dlakavog člana obitelji moguće je dobiti i do dva tjedna dopusta
Na taj način vlasnik psa ima više vremena zbližiti se s novim članom obitelji te mu se može više posvetiti i naučiti ga neke stvari, kao i provesti s psom te prve dane prilagodbe. To je naročito bitno kada u kuću dođe štene koje treba naučiti vršiti nuždu, navikavati na vodilicu, igrati se i maziti s njim, a sve to iziskuje vremena.
Nema svatko jednaku definiciju obitelji. Moramo se pobrinuti za obitelji naših zaposlenika, bilo da je riječ o psećim ili ljudskim članovima. Ovo je zaista dobar način na koji možemo biti sigurni da vodimo brigu o našim ljudima, kaže Miranda Dietz, menadžerica u američkoj podružnici škotske tvrtke BrewDog. Iako ih je tek nekoliko, i druge kompanije započele su sličnu praksu.
Digitalna marketinška agencija Nina Hale iz Minneapolisa uvela je politiku fur-ternity dopusta, koja novim vlasnicima kućnih ljubimaca dozvoljava jedan tjedan rada od kuće kako bi tijekom vremena prilagodbe mogli biti sa svojim ljubimcima.
Dio brige za zadovoljstvo zaposlenika, kao prioritet u poslovanju, jest i prepoznavanje važnih životnih događaja izvan ureda. Želimo li i dalje biti primjer najpoželjnijeg radnog okruženja, krucijalno je ponuditi inovativne beneficije koje pomažu u održavanju osjećaja sreće na poslu i izvan njega za naše zaposlenike, istaknula je Donna Robinson, menadžerica u tvrtki Nina Hale.
U nekim tvrtkama postoje i vrtići za pse, u kojima zaposlenici mogu u sigurnim rukama dadilja ostaviti svoje ljubimce dok oni rade, poput američkog proizvođača hrane za kućne ljubimce Mars Petcare.
U njujorškoj softverskoj tvrtki mParticle naročito cijene one koji udome ili spase psa ili mačku te im daju mogućnost dva tjedna plaćenog dopusta.
Američka tvrtka Bark, koja proizvodi pseće igračke i grickalice, nema službenu politiku kada je riječ o slobodnim danima za novog ljubimca, ali zaposlenicima nudi mogućnost rada od kuće, kao i odličan sustav podrške za nove vlasnike kućnih ljubimaca. Jedna njihova zaposlenica tijekom četiri godine pružila je privremeni dom za čak 63 psa te je jedna od najboljih savjetnica kolegama koji su tek uzeli psa.
Studija koju su 2018. proveli Nationwide, najveći osiguravatelj kućnih ljubimaca u SAD-u, te Institut za istraživanje povezanosti ljudi i životinja utvrdila je da 90 posto zaposlenika na pet-friendly radnim mjestima osjeća veliku povezanost s misijom svoje tvrtke i spremno je preporučiti svoga poslodavca drugima. U tvrtkama koje nisu pet-friendly takvih zaposlenika je 65 posto, pokazalo je istraživanje.