Iz Reserveda su konačno najavili kampanju za sezonu jesen/zima 2018. kakvu do sada još nismo vidjeli
Galerija
Joanna Kulig i Jeanne Damas utjelovljuju bezvremensku eleganciju i senzualnost holivudskih ikona šezdesetih i sedamdesetih, ali i njihovu koketnost i samopouzdanje. Prema riječima glavne direktorice marketinga, Monike Kaplan :„'I can boogie' dobiva potpuno novo značenje u našoj kampanji. Želimo da žene usvoje umjetnost zavođenja, baš kao u dobrim starim danima kad je u modi bila ženstvenost, kada su žene nosile suknje i ponosno pokazale svoje obline“, naglasivši kako je krajnji cilj kampanje potaknuti samouvjerenost i zavodljivi temperament kod djevojaka.
Kampanja je još jedno besprijekorno djelo Gordona Von Steinera, s kojim se nastavlja suradnja od prošle kampanje Reserveda, kada smo radi Cindy Crawford oživjeli osamdesete u svojim ormarima. Ovaj je put uspio uhvatiti duh sedamdesetih i prenijeti estetiku desetljeća na ekran. Kadrovi prvog poglavlja kampanje „I can boogie/The show“ bude uspomene na glamurozne glazbene spektakle, poput festivala San Remo ili Eurovizije. Joanna i Jeanne odlično su se uklopile u razigrano raspoloženje i svojim zavodljivim nastupom ugrijale pozornicu, na kojoj ih prati skupina profesionalnih plesača izvodeći elemente plesa boogie-woogie.