Galerija +6 Posudivši naziv popularnog plesnog hita iz sedamdesetih „I can boogie“, kampanja odiše šarmom retro razdoblja koje odlično pristaje zaštitnim licima: poljskoj glumici Joanni Kulig, zvijezdi filma „Hladni rat“ i francuskom modelu Jeanne Damas. Kampanja „I can boogie“ sastoji se od nekoliko poglavlja koja će postupno biti predstavljena javnosti. Prestavljamo vam prvo poglavlje „I can boogie/The Show“, koje nas uvodi u jesensku kolekciju, a za ostalo ćemo morati pričekati do 18. rujna, kad izlazi drugo poglavlje kampanje.
PR
Joanna Kulig i Jeanne Damas utjelovljuju bezvremensku eleganciju i senzualnost holivudskih ikona šezdesetih i sedamdesetih, ali i njihovu koketnost i samopouzdanje. Prema riječima glavne direktorice marketinga, Monike Kaplan :„'I can boogie' dobiva potpuno novo značenje u našoj kampanji. Želimo da žene usvoje umjetnost zavođenja, baš kao u dobrim starim danima kad je u modi bila ženstvenost, kada su žene nosile suknje i ponosno pokazale svoje obline“, naglasivši kako je krajnji cilj kampanje potaknuti samouvjerenost i zavodljivi temperament kod djevojaka.
PR
Kampanja je još jedno besprijekorno djelo Gordona Von Steinera, s kojim se nastavlja suradnja od prošle kampanje Reserveda, kada smo radi Cindy Crawford oživjeli osamdesete u svojim ormarima. Ovaj je put uspio uhvatiti duh sedamdesetih i prenijeti estetiku desetljeća na ekran. Kadrovi prvog poglavlja kampanje „I can boogie/The show“ bude uspomene na glamurozne glazbene spektakle, poput festivala San Remo ili Eurovizije. Joanna i Jeanne odlično su se uklopile u razigrano raspoloženje i svojim zavodljivim nastupom ugrijale pozornicu, na kojoj ih prati skupina profesionalnih plesača izvodeći elemente plesa boogie-woogie.