Radi se o reklami tvrtke "Frida Mom", koja je od objave na YouTubeu 24. veljače prikupila više od milijun i 800 tisuća pregleda, a koja prikazuje dvije majke kako se hvataju ukoštac s dojenjem.
Osim što je prikazala borbu s laktacijom, bolnim bradavicama, hranjenjem na bočicu... reklama je pokazala i kako majke istražuju duboko ukorijenjena društvena očekivanja koja se postavljaju pred žene nakon poroda, a zbog kojih se često osjećaju loše.
"Jesam li loša mama ako sada prestanem?" pita se jedna od dvije žene, dok druga samu sebe grdi: "Dobre mame trebale bi znati kako se ovo radi".
Bilo da tek počinje ili dolazi kraju, dojenje je emocionalno i fizičko putovanje puno uspona i padova na koje mnoge nove mame nisu spremne.
Skidamo veo s izazova s kojima se suočavaju nove mame i njihove grudi dok same krče put kroz laktacijske nevolje - od masiranja začepljenih kanala do korištenja lišća kupusa, navodi se u opisu reklame.
Osim zbog tematike kojoj se bavi, reklama je hvaljena i zbog načina na koji je sve prikazano, odnosno realnih kadrova dojenja i bradavica u krupnom planu.
Oglas je posebno hvaljen na društvenim mrežama, gdje su mnogi zahvalni jer su napokon vidjeli iskren prikaz hranjenja novorođenčeta.
Svidjela mi se reklama. Sigurna sam da ne odobravaju svi ovaj potez, ali ja pozdravljam spremnost da se emitira, jedan je od komentara.
Reklama koja je prikazala poteškoće i stres dojenja bila je slatka, stvarna i prekrasna, još je jedan od komentara. Tako iskonsko, tako stvarno, navodi još jedna žena.
Rijetkost je svjedočiti iskrenoj reklami o svakodnevnim problemima. Dobar posao, još je jedan komentar, a mnoge žene napisale su kako su se prepoznale u svemu prikazanom, kako su često osjećale krivnju tijekom dojenja i kako je bilo i vrijeme da se nešto ovakvo prikaže na televiziji.
Reklamu pogledajte u nastavku: