Sagorijevanje više kalorija pomaže u gubljenju kilograma i održavanju zdrave težine.

Vježbanje i zdrava prehrana dva su učinkovita načina za postizanje uspjeha, ali postoje i neuobičajeniji načini na koje možete povećati potrošnju kalorija.

Jedan je od njih  pijenje hladne vode.

Voda je najbolji napitak za gašenje žeđi i hidrataciju tijela. Osim toga, voda privremeno potiče metabolizam kod odraslih i djece s prekomjernom težinom, a neke studije pokazale su da se ovaj učinak povećava ako je voda koju pijemo hladna.

Psyllium Zbogom, zatvoru: Zanemareni saveznik probave koji "čisti" poput spužve

Piletina Nadutosti, pa-pa! 10 namirnica koje će vizualno smanjiti trbuh

Jedna skupina istraživača došla je, naime, do zaključka da je 40 posto ubrzanja metabolizma posljedica činjenice da tijelo zagrijava vodu na tjelesnu temperaturu, odnosno tijelo troši energiju na zagrijavanje.

Dvije studije provedene na mlađoj populaciji pokazale su da ispijanje 500 mililitara hladne vode povećava sagorijevanje kalorija za 24 do 30 posto tijekom 90 minuta vremena.

Istraživanja su pokazala i da utjecaj vode na metabolizam može varirati od osobe do osobe. Zato imajte na umu da, iako su istraživanja potvrdila da pijenje hladne vode može potaknuti sagorijevanje kalorija, snaga učinka ipak varira od osobe do osobe.

Med Osam razloga zbog kojih je dobro piti vodu s medom svako jutro

Žena hoda Što se dogodi u tijelu ako se poslije večere prošećete samo 15 minuta?

Naravno, na kraju ćemo napomenuti da samo pijenje hladne vode nije dovoljno ako vam je cilj imate gubitak kilograma. Radi se tek o malenoj pomoći.

Za ostvarenje ovog cilja ipak je potrebno smanjiti unos kalorija, kolačiće zamijeniti voćem, baviti se nekom fizičkom aktivnošću i učiniti sve što možete da vaša probava bude uredna.

I pri tom morate piti i dovoljno vode, koja je bitan dio zdrava života neovisno o potrošnji kalorija.