Izazovi uvijek dolaze u paketu s novim mogućnostima i otvaraju mjesto za inovaciju. Upravo tome posvjedočili smo posljednjih mjeseci od kada je nastupila kriza koja je promijenila način na koji živimo, ali i kupujemo. Crni petak doživljavao je velike promijene tijekom posljednjih godina, no ovog će studenog izgledati drugačije negoli ikad prije.

Crni petak već se tradicionalno održava nakon američkog dana zahvalnosti, a ove godine to će biti 27. studenog. Svake godine je ovaj dan okarakteriziran dugim redovima i gužvovitim trgovinama u kojima su kupci pokušavali nabaviti stvari po povoljnijim cijenama. No kako smo se našli u specifičnoj situaciji u kojoj su velike gužve i boravak u zatvorenim prostorima s više ljudi ograničeni, trgovci i trgovački lanci traže razne načine kako bi ovaj dan ipak mogli održati.

Mnoge trgovine zasigurno će imati određene protokole i sigurnosne mjere kojih će se pridržavati na taj dan ili tjedan, zato ako ste od onih koji stvari vole vidjeti, opipati i doživjeti uživo, tada bi bilo najbolje prije nazvati trgovinu i potvrditi s njima s kojim ograničenjima ćete biti suočeni.

Na trgovcima je težak zadatak jer osim što se brinu o higijeni prostora i paze na socijalnu distancu, oni moraju stvoriti i sigurnosne uvjete kako za kupce, tako i za svoje zaposlenike. Iz tog razloga kao logično rješenje nameće se kupnja u digitalnom obliku na kojoj će većina trgovina zasigurno bazirati ovaj šoping dan.

Ipak, i online kupnja suočena je s brojnim izazovima. Webshopovi moraju kupcima biti privlačni i stvoriti doživljaj nalik onom u dućanu što znači da će morati nuditi više informacija o proizvodu od toga koje je veličine posebice ako je riječ o modi. Ono što je još i važnije, oni moraju ostaviti dojam sigurnosti. Mnogi zaziru od online šopinga jer ne žele svoje osobne podatke davati baš bilo kome. No, ako je webshop putem kupujete provjeren, online kupnja zapravo je mnogo jednostavnija, brža i sigurnija od one klasične.

Koliko je sigurna kupnja važna, dobro znaju i u Mastercardu. Kako bi dodatno zaštitili svoje korisnike, Mastercard je uveo Mastercard® Identity Check™ - novu verziju SecureCode koja pojednostavljuje plaćanje uz visoku razinu sigurnosti. Tako primjerice svoju kupnju možete potvrditi pomoću jednokratne lozinke, m-tokena, biometrije ili druge metode potvrde koju vaša banka prihvaća. Tako će vaša banka uz pomoć Mastercard® Identity Check potvrditi da su vaše kupnje doista vaše.

Uz povećan broj ljudi koji će tradicionalnu vrstu šopinga na crni petak zamijeniti onim online, mnogi su već najavili da će ovaj dan produljiti na cijeli tjedan kako bi svi mogli nabaviti one proizvode koje žele. Iako se mnogi još uvijek privikavaju na ovakav način kupnje, webshopovi zapravo nude bolju preglednost proizvoda koje bismo možda u dućanu previdjeli. Ipak, kako je crni petak dan velikih rasprodaja i povoljnih cijena, mnoge se stvari vrlo brzo rasprodaju. Ako ste pronašli nešto što vam se sviđa, pripremite svoj korisnički račun i proizvod spremite u košaricu dan ranije kako bi na crni petak mogli samo dovršiti autorizaciju i potvrditi svoju kupnju.

I dok još uvijek nismo u potpunosti sigurni kako će crni petak izgledati ove godine, ipak gotovo sa sigurnošću možemo reći da će klasičan šoping u trgovinama biti mnogo manjih razmjera i pod drugačijim uvjetima od onih u kojima smo uživali do ove godine. Dugi redovi na blagajnama i gužve u dućanima zamijenit će se šopingom u virtualnim obliku u kojem ćemo moći uživati iz udobnosti vlastitog doma.

Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studia, native tima Nove TV, u suradnji s klijentom Mastercard® po najvišim profesionalnim standardima.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju