Što možete učiniti kako biste tijekom boravka u kući ili stanu održali kondiciju i sačuvali zdravlje? Zapravo, puno toga.

Da biste se pokrenuli treba vam samo dobra volja, a ako imate djecu, i njih obvezno uključite u aktivnosti.

Iako ovih dana volimo reći da spašavamo svijet sjedeći na kauču, potrudite se da to sjedenje na kauču i stvarno ne postane vaša jedina (ne)aktivnost.

Naime, neaktivnost koja prati dugotrajni boravak kod kuće ostavlja negativne posljedice na naše tijelo i psihu.

Ako se ranije niste bavili tjelovježbom, možda je ovo odlična prilika da započnete s korisnom navikom svakodnevnog vježbanja.

Mi vam u suradnji s ekipom iz "Amika centri" svake srijede donosimo mini trening u trajanju od pet do deset minuta koji će vam pomoći u očuvanju i unapređenju zdravlja.

Za trening vam je dovoljno toliko prostora da možete raširiti ruke te vam nisu potrebni nikakvi rekviziti.

Prostirku za vježbanje, ako je nemate, može zamijeniti prostirka za plažu, tepih ili deka.

Vježbe koje možete pogledati u videu razgibat će vaše tijelo, probuditi mišiće, a zglobove učiniti pokretiljivima i manje krutima.

Vježbe je jednostavno pratiti, sigurne su za sve dobne skupine i izvode se polako i kontrolirano. Jednom kada ih odradite osjećat ćete se budnije, pokretljivije i boljeg raspoloženja.

Iz "Amika centri" poručuju da ih možete odraditi i više puta u danu, kad god osjetite da ste postali kruti, zgrčeni ili uspavani.

Danas vam donosimo vježbe pokretljivosti za donji dio tijela.

Sve što trebate je pokrenuti video i slušati detaljne upute trenerica te uz njih odraditi trening koji će vam oduzeti tek malo više od pet minuta vremena, a vašem će tijelu puno značiti.

Za više online treninga pretplatite se na www.amika.hr.