Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zdravlje & prehrana

Želite ravan trbuh? Onda što dalje od ovih napitaka!

26-05-2016 Piše Zadovoljna
komentari

Visoke temperature potiču žeđ i znojenje. Znanstvene studije nas upozoravaju da trebamo pripaziti koja pića biramo za rashlađivanje


Dijetalni gazirani sokovi možda imaju nula kalorija, ali vas sprječavaju u želji da imate ravan trbuh.

U trendu Žena se kupa u moru Preskačete li to? Što se dogodi ako se nakon kupanja u moru ne istuširate? Julia Roberts u privatno vrijeme njeguje vrlo ležeran modni stil Popularne i u Hrvatskoj Julia Roberts: Anatomske natikače u kojima se može hodati satima i provesti cijeli dan Klima mnogi se pitaju Je li jeftinije ostaviti klimu da radi non-stop ili je stalno paliti i gasiti?

Ljudi koji piju dijetalna gazirana pića imaju indeks tjelesne mase 47 posto viši od od onih koji uopće ne piju ovakve napitke Nedavno istraživanje objavljeno u časopisu Trends in Endocrinology & Metabolism pokazalo je da umjetno zaslađena pića poput dijetalnih gaziranih sokova mogu poremetiti normalan rad metabolizma, povećati apetit i dovesti do viška kilograma.

Velika studija objavljena u časopisu ‘Obesity’ još 2008. godine uspoređivala je utjecaj ovoga pića na život pojedinca kroz osam godina, te ustanovila da ljudi koji piju 21 čašu dijetalnih sokova tjedno udvostručuju šansu za dobivanje dijabetesa tipa 2.

Ista studija pokazala je da ljudi koji piju dijetalna gazirana pića imaju indeks tjelesne mase 47 posto viši od od onih koji uopće ne piju ovakve napitke.

S obzirom da je provedeno nekoliko studija koji idu u prilog ovakvim rezultatima, stručnjaci preporučuju umjerenost u konzumaciji istih. Ako ste se želite rashladiti, isprobajte ova tri brzopotezna napitka s učinkom jačim od klima uređaja.