Koliko dobar marketing utječe na opstanak modnih brendova dokazuje strelovit uspjeh francuskog brenda Jacquemus. Iza njega stoji dizajner Simon Porte Jacquemus koji ga je osnovao 2009. kao 21-godišnjak, a do 2022. vrijednost brenda doveo do nevjerojatnih 200 milijuna eura.
Ne bi to bilo ništa neobično da se nalazi pod okriljem nekog većeg brenda ili koncerna, ali Simon je neovisni dizajner i to namjerava ostati. To je osnovno. Pokrenuo sam Jacquemus sa svojom vizijom mode i slobodno se igrao s formom i materijalima. U velikoj modnoj kući vjerojatno bih izgubio tu slobodu, kazao je u intervjuu za Numero.
Stručnjaci smatraju kako su za popularnost Jacquemusa, osim vrlo efektnog i često razigranog dizajna, uvelike zaslužne revije koje su pravi vizualni spektakl.
Primjerice, prizori s revije Le Coup De Soleil održane 2019. na poljima lavande u francuskom gradiću Valensole tjednima su bili hit na društvenim mrežama.
A hit su i njihove torbice koje redovito možemo vidjeti u street style kombinacijama domaćih ljubiteljica mode na zagrebačkoj špici.
Sudeći prema prvim reakcijama, hit bi mogle postati i sandale iz nove kolekcije Les Sculptures za proljeće/ljeto 2024. godine.
Ne, oči vas ne varaju, ovo su uistinu duple štikle čije kombinirane potpetice dosežu 10 centimetara. Trenutno se u ponudi nalaze tri različite varijante. Jedna je klasična kožnata u crnoj i bijeloj boji, zatim model sa zmijskim uzorkom i blijedom nijansom žute te najefektnija varijanta napravljena u hot pink nijansi s dodatkom leopardova uzorka i dlakave teksture.
S obzirom na to koliko trendseterice i modne influenserice vole Jacquemus, nema sumnje da ćemo ih uskoro viđati posvuda na društvenim mrežama, a možda i na svakom koraku.
Ukupno {{TotalVotes}}