Taman kada pomislimo da nas ništa vezano uz uređenje prostora ne može iznenaditi jer volimo staviti cvijeće i u kupaonicu, novi hit na društvenim mrežama ipak nas je istovremeno uspio začuditi i staviti nam upitnike iznad glave, a usput nas i zaintrigirati.
Riječ je o tzv. fridgescapingu, pomnom dekoriranju unutrašnjosti hladnjaka vazama s cvijećem, ukrasnim svijećama i uokvirenim slikama i fotografijama ili figuricama.
TikTok i Instagram obiluju slikama i snimkama hladnjaka čija je unutrašnjost dotjerana do zadnjeg detalja, a pomno birano cvijeće i ukrasi idilično se slažu s namirnicama koje se nalaze unutra.
Mlada dizajnerica interijera Lynzi Judish jedna je od pionirki ovog trenda, a njezini savršeno uređeni hladnjaci potaknuli su i brojne druge korisnike društvenih mreža da se poigraju i stilski obogate mjesto koje nikad prije nisu gledali na takav način.
Kreativna Lynzi voli tematski srediti svoj hladnjak, a najviše pažnje privukao je njezin Fridgerton – kreacija inspirirana hit serijom Bridgerton, a romantično uređenje hladnjaka zbilja je nešto posebno i neviđeno.
Originalno ili pretjerano?
Judish priznaje da ulaganje tolikog truda u ukrašavanje unutrašnjosti hladnjaka možda zvuči pretjerano. Neki pratitelji ne razumiju zašto bi stavila porculanske figurice, svjetiljke ili svježe cvijeće uz zdjelu paprika ili bokal soka od naranče.
Osjećam se kao da sam nenamjerno napravila mamac za stalne rasprave i kritike., kazala je Lynzi, ali svjesna je i da se za dobrim konjem prašina diže.
Hranu u hladnjaku voli prilagođavati temi koja joj se sviđa tih dana pa kaže da jede raznolikije i šarenije nego prije te često isprobava nova jela.
Ovaj je trend lako satirizirati jer uzima nešto tako osnovno i praktično kao što je skladištenje hrane i pretvara u stilizirani, gotovo kazališni prizor.
Ukupno {{TotalVotes}}
Kada vidimo hladnjake koji iznutra izgledaju poput muzejskih izložaka, ispunjene predmetima usklađenim bojama ili neprehrambenim predmetima, to umanjuje funkcionalnost i prvotnu namjenu te se pretvara u mamac za klikove i gomilu komentara i reakcija.
I sviđalo nam se ili ne, nemoguće je ne zagledati se u fotografije i videa i znatiželjno upiti svaki detalj.