Efektna, dvojna modna kampanja pod kreativnim vodstvom fotografkinje Jelene Balić samo je nagovijestila novu kolekciju Ivana Alduka koja broji čak 52 odjevna modela. U njoj se dizajner sa svojim timom poigrao kreativnim mogućnostima prezentacije jedne kolekcije i samo dio u potpunosti izložio oku promatrača.
Novosti iz našeg studija odlučili smo otkriti postupno, a upravo ovaj lookbook služi kako bi naše stalne, ali i nove klijentice vidjele što smo im pripremili za novu sezonu, izjavio je poznati modni dizajner Ivan Alduk.
Kolekcija "Color Killer" bazirana je na modelima s hlačama i topovima od brokata, kože ili pak ljuskica te na ženstvenim, efektnim haljinama po kojima najčećšće prepoznajemo Aldukov dizajn. Modeli hlača od brokata ili šljokica kombinirani s "oversize" topovima od pletiva, kože i brokata kreativna su novost koja nas je osvojila, a rekacija javnosti na brokatne haljine asimetrična ruba su nevjerovatne stoga jedva čekamo vidjeti neku Alduk ambasadoricu u tim posebnim modelima.
S jedne strane kolekcije napravili smo pročišćene, stroge linije haljina koje smo omekšali raskošnom teksturom, a zatim smo se poigrali volumenom i putenim krojevima koji odišu stavom i snagom iako je riječ o brokatima s cvjetnim uzorkom. Rock romantizam kao lajtmotiv cijele kolekcije prenijeli smo i na modele s hlačama i topovima koji su velika novost ove kolekcije jer se lako kombiniraju uz već postojeću odjeću, a nose dio našeg dizajnerskog DNK-a, nadodao je ovaj uspješni dizajner koji posljednjih deset godina gradi prepoznatljiv modni brend.
Idealnu Alduk ženu u ovom lookbooku je utjelovila Ana Marija S. (Talia Model), za čiju se frizuru i make-up pobrinuo Studio Marcela. "Color Killer" kolekcija je dostupna u dizajnerovom showroomu i na službenoj web stranici alduk.hr, a vi je možete proučiti detaljnije na ovim lijepim fotografijama.