Životi nam se, korak po korak, vraćaju u novu normalu. Bliži se otvaranje fizerskih i drugih salona, ali, naravno, odlazak na primjerice šišanje ili manikuru bit će nešto drugačiji nego smo navikli.
Nakon preporuka za rad frizerskih salona, HZJZ je objavio i preporuke za rad salona za manukuru i pedikuru, a među njima zapravo i nema razlike.
Svi koji planiraju odlazak na manikuru i pedikuru trebaju znati sljedeće:
- Broj naručenih stranaka u salonu treba biti prilagođen broju radnih mjesta u salonu, u kojem se, naravno, treba poštivati fizička udaljenost od 1,5 metara.
- Ako dođete ranije, a ne postoji mogućnost zadovoljavanja udaljenosti, preporučit će vam se da čekate termin van salona.
- Na ulazu u salon svaki klijent će dezinficirati ruke, uz obrazloženje preventivnih mjera koje se provode u salonu. Među njima su potreba o nošenju maske za usta i nos, higijena ruku, pravilno postupanje prilikom kašljanja i kihanja.
- U salonu će zablilježiti i vrijeme kada ste ušli u njega, vaše kontakt podatke i vrijeme kada ste otišli. Ove informacije su nužne jer će u slučaju otkrivanja oboljelog koji je boravio u salonu u određeno vrijeme, epidemiolozi brzo identificirati i kontaktirati kontakte oboljelog te provesti mjere sprječavanja daljnjeg širenja infkecije.
- Klijentima se, jednako kao i zaposlenicima, preporučuje nošenje maski za lice. Ako nisu dostupne kirurške, možete koristiti i platnene maske.
- Djelatnicima salona preporučuje se, kako je već navedeno, nošenje maski i rukavica, a zaštitna oprema koristi se tijekom cijelog postupka. U uputama stoji i da je, ako se ne može osigurati minimalni razmak od 1,5 metra (kod npr. manikure), potrebno nositi zaštitni vizir, djelatnik treba nositi masku za lice, a klijent ako to tretman dopušta.
- Svi uvjeti vezani za higijenu i ostale mjere moraju se ispuniti i ako se usluga pruža izvan salona, odnosno radnog prostora.
Ovo je tek mali dio uputa za rad salona, a ukoliko uskoro planirate odlazak u neki od ovih salona pročitajte detaljne upute OVDJE.
Naravno, prije odlaska na manikuru ili pedikuru nazovite vaš salon i dogovorite termin kako bi se izbjegle nepoželjne siuacije i kako bi salon što lakše organizirao radni dan, tako da svi budu zadovoljni.
I u preporukama za rad navodi se kako zadržavanje osoba u prostoru kako bi se osobu naručili treba izbjegavati zbog čega preporučuju telefonsko naručivanje.