Svega nekoliko dana dijeli nas do prve polufinalne večeri Eurosonga, a ove ćemo godine navijati glasnije no ikad. Naš predstavnik Marko Purišić osvojio je srca eurovizijske publike, a "Rim Tim Tagi Dim" ovih dana ne izlazi iz glave.
Osim originalne pjesme koju je sam napisao, Baby Lasagna oduševio je publiku jednostavnošću i skromnošću.
Moćnom dojmu pridonijela je i činjenica da je mladi tim iz Istre baš sve napravio sam – od pjesme i spota pa sve do kompletnog vizualnog identiteta po kojemu je prepoznatljiv.
Upravo je Markova frizura jedan od važnijih detalja kad govorimo o vizualnom dojmu i tako dobro nadopunjuje kostim za Eurosong s potpisom mlade dizajnerice Valentine Pliško.
Plava razbarušena kosa kakvu je imao na nastupu na Dori oduševila je javnost pa su mnogi izrazili razočaranje kad se na prvoj probi za Eurosong u Malmöu pojavio sa zalizanom frizurom i u novom kostimu.
Fanovi su u komentarima na društvenim mrežama sugerirali Lasagni da vrati staru frizuru jer mu ona puno bolje stoji, što je i učinio pa se na drugoj probi pojavio s već prepoznatljivom – razbarušenom frizurom koja je postala njegov zaštitni znak.
Pratitelji su odmah primijetili da ih je Lasagna poslušao i zamolili ga da takvu frizuru ostavi i u finalu.
Too, ovako ti je puno bolje. Trebao bi i u finalu Eurosonga imati razbarušenu kosu, sugerirala mu je jedna pratiteljica, a druga je potvrdila da mu čupavo izdanje puno bolje stoji.
Ukupno {{TotalVotes}}
U anketi nam recite koja vam se frizura više svidjela.