Baby Lasagna impresionirao je eurovizijsku publiku na prvoj probi u Malmöu, održanoj deset dana prije prvog polufinala 7. svibnja, na kojem predstavnik Hrvatske nastupa sedmi po redu. Prema rezultatima ankete portala wiwibloggs Marko Purišić imao je uvjerljivo najbolji nastup na prvoj probi, na kojoj se predstavilo još šest zemalja: Cipar, Srbija, Litva, Irska, Ukrajina i Poljska.
Moćnom i spektakularnom dojmu za eurovizijskoj pozornici zasigurno je pridonio i novi kostim Baby Lasagne. Za razliku od kostima s Dore u kojem prevladavaju crna i bijela boja, kostim za Eurosong izrađen je u kombinaciji bijele i crvene boje, a jasno je da je taj kostim spoj odjeće iz spota za pjesmu "Rim Tim Tagi Dim" i odjeće s Dore.
Posebno oduševljava crveni prsluk, u kakvom su Marka mnogi i željeli vidjeti na pozornici u Malmöu, ukrašen zihericama i vezom, kao i bijeli top širokih rukava izrađen od raskošne čipke. Bijele hlače sjajno su zaokružile stajling koji potpisuje mlada dizajnerica Valentina Pliško, zaslužna i za kreaciju s Dore.
Baby Lasagna na Dori u kostimu mlade dizajnerice Valentine Pliško (Foto: Livio Andrijic/Cropix)
Kako nam je Valentina otkrila u nedavnom intervjuu, Marko je sudjelovao i u osmišljavanju kostima za Eurosong, ona je osmislila prve skice i onda su zajedno timski radili na detaljima.
Na trenutke me uhvati panika, kad osvijestim da JA radim kostime za jednog od najvećih favorita na ovogodišnjem Eurosongu, ali brzo se vratim u realnost i koncentriram se da dam najbolje od sebe. Nakon prvih kostima svi imaju velika očekivanja i mi, naravno, želimo da kostimi budu još bolji nego na Dori, kazala nam je Valentina Pliško.
Plesačica Baby Lasagne Luana Kličić osmislila je najbolji plesni pokret Eurosonga +5