Dvadeset i pet godina nakon istoimenog slavnog filma koji je odmah privukao veliku pažnju, svjedočit ćemo i scenskoj verziji teksta čija je glavna pokretačka snaga ono dobro u nama.
Gledatelji će imati priliku vidjeti kontroverznu, hrabru ljubavnu priču, ali i strastvenu melodramu u kojoj se ljubav, požrtvovnost, hrabrost i dobrota bore s religioznim dogmatizmom.
Ovogodišnji Festival s tri predstave nastavlja predstavljati tematski i autorski umjetnike koji su se već etablirali kao pokretači kazališnih estetika.
Jedna od atrakcija ovogodišnjeg Festivala svjetskog kazališta kazališna je trupa Rimini protokol, Théâtre de Vidy Lausanne iz Švicarske, koja prvi put gostuje u Hrvatskoj.
Međunarodni ugled stekli su projektima dokumentarnog kazališta, a mnoge njihove radove karakterizira interaktivnost i upotreba tehnologije na zabavan način.
Njihov projekt Nachlass, redatelja Stefana Kaegia, scenografa i kipara Dominica Hubera, s producentom Brunom Devilleom i dramaturginjom Katjom Hagedorn propitkuje temu smrti u suvremenom svijetu.
U osam pripremljenih soba bit će smješteno osam ljudi koji ili evociraju životne uspomene ili se povjeravaju onima koji su u blizini. Svaki od njih izabrao je mjesto na kojem će primiti svoje goste u prolazu i kojima će na svoj način prenijeti nešto od svoga života.
Ovim projektom Rimini Protokol svjedoči o paradoksalnom odnosu koje današnje društvo ima prema smrti. Od čega se sastoji naš proživljeni život? Koje uspomene ostaju? Koliko će nas pamtiti oni koji ostaju? Što ćemo prenijeti budućim generacijama? To su pitanja koja se ne mogu riješiti administrativnim popunjavanjem formulara.
Projekt Nachlass oblikuje društveno sjećanje i svjedočanstvo podsjećajući svakoga o vezama s onima kojih više nema i onome što će se prenijeti u budućnost.