Prekomjerno ste uživali u ukusnoj hrani, ali se zbog toga osjećate napuhnuto i ne znate kako sanirati nastalu "štetu"? Pomoći će vam nekoliko jednostavnih savjeta

Nema ništa loše u tome da se ponekad počastimo i bez razmišljanja uživamo u omiljenoj hrani. Međutim, u takvim situacijama lako je pretjerati, a nakon što to i napravimo obično se fizički osjećamo loše.

Velika količina masne, slane i slatke strane stvorit će probleme našem želucu koji sve to mora probaviti, a patit će i ostatak probavnog sustava. Zato je najbolje nakon prejedanja krenuti u saniranje nastale “štete” kako bi se organizam što prije oporavio.

Velika količina masne, slane i slatke strane stvorit će probleme našem želucu koji sve to mora probaviti.

Situaciju će olakšati 24-satni plan prehrane i aktivnosti koji moramo odraditi nakon prejedanja, a detalje o ovom planu pročitajte u nastavku.

VEČER NAKON PREJEDANJA

1. Šetnja od 15 minuta. Izađite iz svog doma i šećite 15-ak minuta. Istraživanja su dokazala da kratka šetnja nakon obroka smanjuje razinu šećera u krvi te pomaže metabolizmu da ubrza proces probave koji se zbog velikog unosa masnoća i drugih tvari može zaustaviti.

2. Dodatan unos tekućine. Prije spavanja treba popiti nekoliko čaša vode kako biste hidratizirali organizam i smanjili osjećaj nadutosti. Dobar izbor prije spavanja je i napitak od đumbira za umirivanje želuca koji je puno naporno "radio".

JUTRO NAKON PREJEDANJA

Istraživanja su dokazala da kratka šetnja nakon obroka smanjuje razinu šećera u krvi te pomaže metabolizmu.

Naspavajte se. To ne znači da cijelo jutro trebate provesti u krevetu, nego bi bilo dobro da tijekom noći odradite preporučenih 7 do 9 sati sna.

Bez adekvatnog sna bez sumnje ćete se osjećati loše nakon prejedanja, a zbog toga biste odmah nakon ustajanja mogli posegnuti za uobičajenim jutarnjim podizačima energije bez velikih nutritivnih vrijednosti. Za doručak možete pojesti zobenu kašu s dodatkom voća po izboru ili pak napraviti ukusan smoothie koji smanjuje nadutost.

PODNE NAKON PREJEDANJA

Nemojte izbjegavati hranu u potpunosti jer ni to nije dobro za organizam. Umjesto toga pojedite ručak baziran na zdravim proteinima i povrću. Riba ili piletina s dodatkom ukusne salate od rukole ili pak grčke salate sjajan je izbor. Jednostavna i hranjiva salata od kvinoje i slatkog krumpira može funkcionirati i kao samostalan obrok.

Nemojte zaboraviti na unos tekućine. Tijekom dana obavezno konzumirajte barem 2 litre vode, a možete se osvježiti ukusnim i ljekovitim ledenim čajem.

DRUGA VEČER NAKON PREJEDANJA

Večeru bazirajte isključivo na povrću i cjelovitim žitaricama. Kalorije koje konzumiramo prije spavanja organizam u tijelu pohranjuje u obliku masti, za razliku od kalorija unesenih tijekom dana. Stoga je bolje izbjegavati jako kalorične namirnice. Opet popijte nekoliko čaša vode kako biste ubrzali probavu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju