Šalice s natpisima "nemrem niš prije kave" i "nemojte me živcirati" već imaju malu vojsku obožavatelja, a sada su dostupne i s božićnim motivima.
Brend poznat po duhovitom i zaigranom dizajnu pripremio je božićno izdanje svojih najpopularnijih šalica, ali i druge vrlo zgodne stvarčice
Sretni smo što smo ove godine iznenadili naše kupce s božićnim šalicama koje nemaju klasične božićne natpise. Također smo vidjeli da je kupcima jako drago što smo dodali više natpisa za jastučnice, i opciju da mogu izabrati bilo koji natpis sa šalice ili torbe i naručiti ga na jastučnicu, govori Dragitza Raštegorac, vlasnica brenda Puro Amor, Hrvatica rođenda u Peruu koja je prije pet godina došla u Hrvatsku naučiti jezik, dobila posao i ostala ovdje živjeti.
Novitet je i prva kolekcija božićnih postera, neki s već poznatim natpisima brenda, s neki su potpuno novi natpisi. No, iako je koji natpis već poznat ili popularan izraz, najviše su se potrudili oko toga da dizajn bude originalan i, koliko je moguće, da bude jako šareno jer to je potpis brenda Puro Amor.
Kod postera nas najviše veseli to što samo jedan ili dva postera mogu promijeniti izgled prostora i već se osjeti taj božićni duh koji je svima potreban, pogotovo ove godine, ističe Dragitza.
Šećer na kraju, dodaje, njihov je novi proizvod na kojem su radili non-stop više od mjesec dana - zidni kalendar za 2021. godinu.
Bili smo jako nervozni, jer se situacija s COVID-om svaki dan mijenjala, već smo imali dizajn 90 posto gotov kad su brojke počele rast i nismo znali hoće li ljudima biti uopće zanimljivo imati kalendar za iduću godinu. Bila je to velika investicija i bili smo jako nervozni, ali na kraju smo odlučili završiti dizajn i riskirati jer ipak vjerujemo da će iduća godina biti dobra, da ćemo se opet družiti s obitelji, prijateljima, da ćemo htjeti ići na sva događanja, priča.
Krajem studenog predstavili su kalendar i jako su sretni jer su reakcije odlične. Iako je riječ o vrlo klasičnom proizvodu, dizajnirali su ga na način da bude jako kreativan, koristan i da usput služi kao lijepi ukras za na zid. Svaki mjesec ima posebnu paletu boja, poseban dizajn i svaki dan ima dovoljnog prostora za zapisati obveze.
Osim svih praznika i blagdana, dodali smo dane koje svi pamtimo, ili koje su nama bili zanimljivi, kao dan Nutelle, dan palačinki, dan smijeha (smijeh je toliko bitan da ima dva međunarodna dana u godini, i to smo tek uz kalendar primijetili), i slično, opisuje Dragitza. Posebno je i to što su na kalendar dodali jednu stranicu s preko sto naljepnica za zabilježiti rođendane, kavice, godišnji odmor, i slično. Kalendar je 100 posto hrvatski proizvod i dizajn, dimenzije su 28 puta 40 centimetara i sastoji se od 14 šarenih stranica.
Najljepše nam je vidjeti kako uvijek, ali pogotovo ove godine, ljudi izaberu hrvatske proizvode kao poklone za svoje najdraže. Svaku godinu dobijemo poruke i slike kako ljudi kupuju hrvatsko, ali ove godine je sve više i više takvih poruka, ljudi jako često koriste hashtag #ovajbožićkupujmohrvatsko i to je jako lijepo vidjeti.
Mislim da smo svi poduzetnici složni, pogotovo u ovim trenutcima, preporučujemo se i podržavamo međusobno. Među najljepšim stvarima koje smo vidjeli ove godine jest to kako naši kupci podržavaju male poduzetnike, zadovoljno će vlasnica brenda Puro Amor.
Još ideja za poklone ispod bora s kojima ćete razveseliti svoje najmilije možete potražiti u Božićnoj inspiraciji.