Iako su dvobojne Chanel cipele na petu dizajnirane prije više od 60 godina, i danas su jedan od najpoželjnijih pari cipela koji bi gotovo svaka žena rado imala u ormaru. Dokaz koliko su voljene i tražene jest i činjenica da svake sezone Chanel izbaci novu seriju koja se odmah rasproda.
A zašto su ove cipele toliko popularne toliki niz godina, zapravo desetljeća?
Prva dvobojna cipela, koja je danas jedan od zaštitnih znakova modne kuće Chanel, pojavila se 1957. godine. Nakon dizajniranja male crne haljine, odijela od tvida i prošivenih torbi, Gabrielle Chanel upotpunila je kolekciju osnovnih komada garderobe ovim svestranim i dobro dizajniranim cipelama koje su nosive od jutra do mraka.
Inače, već su se 1937. godine, 20 godina prije službenog lansiranja, poznate cipele pojavila na nogama Coco Chanel, što je zabilježeno na fotografijama.
Zahvaljujući vrhu cipele u kontrastnoj boji u njima je stopalo izgledalo manje, a noga duža. Novi saveznik ženske mode, potpetica od pet centimetara, osiguravala je stabilnost i udobnost.
Prvi službeni model ovih dvobojnih cipela bio je slingback i u to vrijeme trebale su oponašati muške cipele.
Zbog njihove svestranosti, udobnosti i profinjenog izgleda, nije im trebalo dugo da postanu popularne, a i danas su nezaobilazan dio tjedana mode i brojnih street style kombinacija.
Danas postoji cijeli niz kopija ovih cipela čija je najprepoznatljivija kombinacija ona crne i bež boje, a nakon više od 60 godina i dalje su jedne od najpopularnijih i najfotografiranijih potpetica na svijetu.
U Chanelu se nisu zadržali samo na slingback modelu pa su se s vremenom u ponudi pojavile i balerinke, sandale, espadrile... Sve jednako popularne kao original.
O dvobojnom modelu na potpeticu Karl Lagerfeld izjavio je svojedobno da se radi o najmodernijim cipelama koje noge čine predivnima.
To itekako znaju zaljubljenice u modu, koje Chanelove dvobojne modele kombiniraju baš uz sve jer, bez obzira na stil, te cipele cjelokupnom izgledu daju dodatnu dozu dotjeranosti i uglađenosti.