Za sve one koji žele manje sjediti, a više se kretati hodanja je odlična početna aktivnost. Odlična je aktivnost i za one koji nisu spremni posvetiti se cjelovitom programu vježbanja.

Računica je, naime, jednostavna - dodavanje koraka u svakodnevnicu, osim onih koje napravimo obavljajući svakodnevne zadatke i poslove, je uvijek odlična ideja, a uz malo kreativnosti možete lako povećati dnevni broj koraka bez da potrošite previše dodatnog vremena u danu. Bitna je snalažljivost.

Da biste povećali broj koraka koje napravite u danu za početak morate znati koliko ih uopće radite. To možete pratiti na više načina.

Većina pametnih telefona to čini za vas, a tu su i drugi dodaci koji mjere vašu dnevnu aktivnost poput pametnih satova i narukvica.

Da biste izmjerili koliko koraka dnevno u prosjeku napravite bitno je da je uređaj stalno uz vas, a jednom kada dobijete prosječnu brojku potrudite se da joj dodate još 2000 koraka koji će biti korisni za vašu liniju i zdravlje.

Pomoću raznih aplikacija možete si postaviti dnevni cilj, a on može biti i veći od onih 10.000 koraka o kojima se često priča.

U nastavku pročitajte kako u dnevnu rutinu dodati još 2000 koraka bez previše truda.

Kod kuće:

- dok gledate televiziju, tijekom reklama ustanite i prošetajte po kući
- spremite daljinski upravljač u ladicu i šetajte do televizora kako biste promijenili program
- prošetajte do banke ili trgovine umjesto da idete automobilom
- kada obavljate poslove koje ne možete obaviti bez automobila, parkirajte malo dalje i prošetajte do lokacije
- dok razgovarate na telefon ili mobitel šetajte po kući.

Na poslu:

- dok čekate početak sastanka hodajte po sobi
- nemojte stajati na mjestu, hodajte dok čekate autobus, lift...
- izađite iz autobusa ili travaja stanicu ili dvije ranije i hodajte do kuće
- ako parkirate na javnom parkingu, učinite to malo dalje nego inače i hodajte do kuće ili stana
- što više koristite stepenice umjesto lifta.

Vikendom:

Ako su vam vikendi slobodni, ne biste trebali imati problema s dodatnim koracima. Posjetite staze u vašoj blizini u uživajte u dugoj šetnji.

S drugima:

- pronađite društvo za šetnje, dogovorite termine i uputite se u zajedničku šetnju
- pokušajte steći obiteljsku naviku da primjerice nakon večere odradite šetnju od 20-ak minuta. To vrijeme iskoristite za razgovor o danu iza vas.

I na kraju, iako vam se 2000 koraka više ne čini nekim velikim pomakom, nemojte podcjenjivati snagu malih promjena. Ne morate odmah krenuti intenzivno vježbati da biste vidjeli promjenu. Ta promjena može biti i posljedica svakodnevnog hodanja. Jer, svaki korak je važan.