Svi se (osim možda Sare Jessice Parker i Kinga) slažu da je "I tek tako" proizvod nedostojan originala. Nekako smo preživjeli ona dva nesretna filma u kojima kao da je nespretno prežvakana radnja šest sezona "Seksa i grada".
Najava reboota isprva je zvučala obećavajuće, osim činjenice da u njemu nije bilo mjesta za Samanthu Jones, možda i jedinog lika koji je izdržao test vremena i koji nije "otkazan" u navali trendovskog preispitivanja svega ikad snimljenog pa tako i "Seksa i grada".
Bez obzira na to, ideja novog poglavlja u životima Carrie, Mirande i Charlotte djelovala je kao ziherica s kojom se ne može pogriješiti, ali rezultat je bio poput onog bezukusnog čušpajza koji ste napravili od nespojivih ostataka iz hladnjaka.
Miranda se ponaša kao da je imala lobotomiju, jedan je od komentara na 3. sezonu koji savršeno ilustrira glavni problem reboota. Nitko ne želi gledati jednodimenzionalne likove čiji razvoj stagnira, ali isto tako teško ćemo se pomiriti s njihovim ključnim odlukama i ponašanjima koja su potpuno izvan etabliranog karaktera.
Tako se Carrie u pretposljednjoj epizodi opet odrekla Face izjavivši da joj je najduža veza trajala 22 godine (aluzija na Aidana kojeg je netom prije ostavila i magično iz memorije izbrisala njihove brakove s drugim ljudima).

Rebootu je nedostajao i ključni sastojak originala. Možda se ponekad čini da je uspjeh "Seksa i grada" počivao na ljubavnim zavrzlamama, ali srce serije bile su četiri prijateljice. Micanje Samanthe iz jednadžbe nepovratno je narušilo njihovu zajedničku dinamiku i svaki novi lik koji je trebao popuniti prazninu nastalu nakon njezina odlaska ostao je samo neuspjeli pokušaj.
Ipak, ne treba zanemariti ni negativan utjecaj odlaska Face. Priča o njegovoj smrti preuzeta je iz scenarija za treći film u franšizi koji nikad nije snimljen. Facu su scenaristi isprva pokušali nadomjestiti novim ljubavnim interesima, a potom i povratkom Aidana koji je iz epizode u epizodu postajao sve iritantniji umjesto šarmantniji.

Reboot je patio od kroničnog nedostatka Face ili barem jedne uzbudljive (ili toksične) romanse na kakvu smo navikli u originalu.
Bio sam svjestan toga da će veza Carrie i Face biti okosnica serije. Nedostupan muškarac i njezina čežnja za ljubavlju i vezom bilo je nešto što će stvarati napetost i vraćat ćemo se tome nakon samostalnih epizoda. Trenutak u kojem Carrie u trećoj sezoni prevari Aidana s Facom, bio je prijelomni u smislu ambicija serije. To je seriju dovelo na drugu razinu.
Stvarno sam želio lik koji će raditi greške i biti antiheroj, nekoga koga ćete istovremeno možete i voljeti i mrziti, gledati je kako radi greške, razumjeti je. Zbog preljuba je njezin lik postao kompleksniji. To joj je donijelo probleme s njezinim prijateljicama i humaniziralo Natashu koja je odjednom postala lik kojem Carrie nanosi bol, smatra Darren Star, tvorac "Seksa i grada" te izvršni producent i ko-scenarist prve tri sezone originala.
Upravo je Darren Star prvi prepoznao potencijal u kolumni pod nazivom "Seks i grad" koju je Candace Bushnell pisala za New York Observer.

Candace je imala svoje prijateljice i svog Facu, izdavača Rona Galottija, a način na koji je pisala o ljubavnim dramama i seksualnim iskustvima ekspresno je prikupljao čitatelje.
Darren je otkupio prava na njezine britke i odvažne kolumne u trenutku kad je priželjkivao promjenu: Bio sam toliko umoran od ograničenja mrežne televizije. Namjeravao sam napraviti nešto za kabelsku televiziju gdje nema restrikcija po pitanju sadržaja. Osjećao sam da će moji vršnjaci shvatiti seriju. Ona će slaviti, a ne demonizirati seks. Zbog razdoblja AIDS-a autori su postali sramežljivi po pitanju prikazivanja seksa, to je imalo konotaciju opasnosti.

Serija je svoj dom pronašla na HBO-u, u to vrijeme specijaliziranom za sadržaj koji nitko drugi nije imao hrabrosti snimati i prikazivati.
U kontekstu toga koliko je direktna serija trebala biti, valja reći da smo tada bili u razdoblju nakon skandala s Billom Clintonom i Monicom Lewinsky. Amerika je za stolom tijekom večere raspravljala o oralnom seksu i osjećao sam da je javnost spremna za ovu seriju, objasnio je Star.
Bio je u pravu. Serija je vratila seks u prime time i ono značajnije – pokazala je kako to izgleda kada žene slobodno uživaju u njemu. Jednu po jednu, vadila je na površinu tabu teme, a gledateljima je preostalo samo da razjapljenih usta slušaju kako ih Samantha podučava o važnosti seksualnog zadovoljstva.

"Seks i grad" je na male ekrane doveo ponosne karijeristice. Odvjetnica, izvršna direktorica PR agencije, trgovkinja umjetninama i kolumnistica – glavne junakinje obožavale su svoje poslove.
Priželjkivale su ljubav, ali potencijalnog partnera nisu čekale doma na kauču, u pidžami natopljenoj suzama i čokoladom. Izlazile su u svojim najljepšim haljinama i spektakularnim štiklama, zabavljale se do iznemoglosti.
Opile bi nas bajkama, a onda nas trijeznile i vraćale u stvarnost u kojoj je jedina konstanta uvijek bila snaga ženskog prijateljstva.

Jedna od najemotivnijih scena u seriji ona je u kojoj Samantha ne želi pokvariti Mirandino svadbeno slavlje i nevoljko joj priznaje da ima rak dojke. Oči šokirane Mirande odmah se napune suzama. Vidiš, ovoga smo se bojale. Vrati se svojim ljudima, razgovarat ćemo o ovome kasnije, kaže joj Charlotte.
Vi ste moji ljudi i razgovarat ćemo sada, odgovara joj rezolutna Miranda.
I to je, zapravo, suština "Seksa i grada". Četiri najbolje prijateljice za istim stolom, zajedno u najljepšim i najgorim trenucima.
