Američi brend donjeg rublja nedavno je javnost šokirao izlogom u kojem su donje rublje predstavili na lutkama čija bikini zona je ostala u prirodnom izdanju. Fotografije su obišle svijet i naišle na oprečne komentare, no poznati brend osim marketinškog trika svima je dao do znanja kako nas jedino iskonska ljepota može šokirati.
>>Napokon prirodno: Ovako izgleda nefotošopirana reklama za donje rublje
'Biti seksi- nema rok trajanja' nova je poruka američkog brenda na čijoj reklami pozira 62 godine stara manekenka. Raspuštena kosa, minimalni make up s naglašenim usnama te providno čipkasto rublje jedini su ukrasi na njezinom tijelu. Pogled priomatrača nimalo pak nije isprovociran seksi pozom, manekenka treće dobi Jacky O’Shaughnessy pažnju prije svega privlači samouvjerenim pogledom.
>>Super bake: Modeli iznad 60 nekad i danas
Reklama je već obišla svijet i naišla na brojne pozitivne komentare očigledno svih koji su u njoj prepoznali kako ženska ljepota nikada ne smije biti otpisna pa ni kada je uzme zub vremena.