Ako vam neke reklame djeluju predobro da bi bile istinite, čak i uz pomoć lica i tijela najpoznatijih ljepotica to je zato što digitalni svijet ne pristaje na realnost. Jedna od takvih Photoshop iluzija ciljala je na jedan od omiljenih ženskih kozmetičkih proizvoda i to uz pomoć mlade i atraktivne Taylor Swift

Svijet reklama nas je naviknuo da savršena lica i tijela možemo postići svi uz pomoć proizvoda bez kojih ne može niti jedna žena. Jedan od njih je i maskara kojom produljujemo trepavice, činimo ih gušćima te produbljujemo pogled.

Dvostruko veći volumen te '20 posto lakšu formulu' obećala je i NatureLuxe Mousse maskara kozmetičkog brenda Cover Girl koju je u reklami svojim nebesko plavim očima predstavila mlada pjevačica Taylor Swift.

Uz navedena obećanja reklama je sitnim slovima upozorila da su 'trepavice povećane u postprodukciji' zbog čega je dobila zabranu objavljivanja od američke udruge za oglašavanje 'National Advertising Division'.

'Ne može se fotografija upotrijebiti da bi pokazala kako kozmetika izgleda nakon nanošenja na lice i onda mikroskopskim slovima priznati 'dobro, ne izgleda baš tako' objasnila je direktorica udruge Andrea Levine.

>> Pogledajte prvu nefotošopiranu reklamu

>> Reklame koje su nas najviše lagale

Zbog pretjeranog retuširanja lica ovog su ljeta iz medija povučene reklame s ljepoticama Christy Turlington i Julijom Roberts, a nedavno je britanska Agencija za standarde u oglašavanju dala veliko ne i reklami modne kuće 'Miu Miu' koja se nije zanijela u Photoshopu, već u opasnoj poruci koju bi mogla poslati slika glumice Hailee Steinfeld koja tužna i zamišljena sjedi na tračnicama.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju