Svijet reklama nas je naviknuo da savršena lica i tijela možemo postići svi uz pomoć proizvoda bez kojih ne može niti jedna žena. Jedan od njih je i maskara kojom produljujemo trepavice, činimo ih gušćima te produbljujemo pogled.
Dvostruko veći volumen te '20 posto lakšu formulu' obećala je i NatureLuxe Mousse maskara kozmetičkog brenda Cover Girl koju je u reklami svojim nebesko plavim očima predstavila mlada pjevačica Taylor Swift.
Uz navedena obećanja reklama je sitnim slovima upozorila da su 'trepavice povećane u postprodukciji' zbog čega je dobila zabranu objavljivanja od američke udruge za oglašavanje 'National Advertising Division'.
'Ne može se fotografija upotrijebiti da bi pokazala kako kozmetika izgleda nakon nanošenja na lice i onda mikroskopskim slovima priznati 'dobro, ne izgleda baš tako' objasnila je direktorica udruge Andrea Levine.
>> Pogledajte prvu nefotošopiranu reklamu
>> Reklame koje su nas najviše lagale
Zbog pretjeranog retuširanja lica ovog su ljeta iz medija povučene reklame s ljepoticama Christy Turlington i Julijom Roberts, a nedavno je britanska Agencija za standarde u oglašavanju dala veliko ne i reklami modne kuće 'Miu Miu' koja se nije zanijela u Photoshopu, već u opasnoj poruci koju bi mogla poslati slika glumice Hailee Steinfeld koja tužna i zamišljena sjedi na tračnicama.