Jedan trend u upoznavanju novih ljudi postao je jako popularan na spomenutoj društvenoj mreži. Dovoljno je tek upisati trendovi u upoznavanju u tražilici TikToka da se pojave primjeri ove nesvakidašnje metode upoznavanja.
Trend je nastao u Španjolskoj, ali se brzo proširio među europskom mladeži. Mladi odlaze u supermarkete, a osim namirnica koje su potrebne za ručak – nadaju se da će kući ponijeti i šansu za ljubav.
@miss.andersen8 Testing in Copenhagen the new trend in Spain: flirting in supermarkets, important: buy a pineapple, called Ligoteo Mercadona🍍🤪🤣#mercadona #dansktiktok #danskhumor #danskfyp #expatlife #expats #flirtingmood ♬ sonido original - 🌹Den glade enke❤️🔥😉
Ljudi koji su prihvatili ovaj trend šalju signale drugim ljudima u dućanu i to pomoću – ananasa. Uzmete ananas, okrenete ga na drugu stranu i stavite ga u kolica za kupovinu. Tako ćete drugima dati do znanja da ste single i da tražite ljubav, a oni bi vas odmah mogli pozvati na piće da se bolje upoznate.
@marinabarrial Fue divertido JAJAJAJA
♬ sonido original - @clips_foryou1
I vrijeme je vrlo važno. Sve se to odvija isključivo od 19 do 20 sati navečer, kako bi lovci na ljubav bili sigurni da su okruženi ljudima koji također sudjeluju u toj metodi.
@lewishols IYKYK 👀 #fyp #cuffingseason #dating #relationship ♬ Kokiri Forest (From "The Legend of Zelda: Ocarina of Time") - Ocarina Ensemble Version - David Erick Ramos
Dakle, ako okrenete ananas u kolicima – znači da ste spremni na razgovor. Ako se pak sudarite s kolicima, to znači da dajete osobi do znanja da vam se sviđa. Ako u prvi plan stavite povrće, to znači da tražite nešto ozbiljnije. Ako pak tražite odnos na samo jednu noć, tada trebate pokazati slatkiše koje ste kupili.
@silverliberation ♬ Ooh La La - Josie Dunne
I dok je nekima trend sasvim bizaran, drugima se sviđa jer smatraju da je čak i to bolje od upucavanja na društvenim mrežama i korištenja raznih aplikacija za upoznavanje.
Kako bismo provjerili ima li li šanse da ovaj trend zaživi razgovarali smo s Dinkom i Izabelom Pleša iz Kognitivne Muze. Stručnjaci iz područja odnosa rekli su nam da ovaj trend baš i nema šanse postati stvarnim trendom.
Zašto ovaj trend neće zaživjeti?
Prvenstveno zato što je, s jedne strane potpuno lišen spontanosti, a s druge strane uzbuđenja koje uobičajeno dolazi uz neizvjesnost zavođenja i staromodnog dejtanja.
Ovaj trend podrazumijeva odlazak u točno određenu trgovinu u točno određeno vrijeme uz obavljanje točno određene radnje te se na taj način potpuno gubi ikakva spontanost i kreativnost.
Današnje generacije uglavnom pokušavaju uz što manje truda dobiti što više rezultata.
Sve je postalo brzo – kako se brzo obogatiti, kako u par tjedana ili mjeseci izgraditi savršeno tijelo, snimaju se vrlo kratki i sažeti sadržaji na društvenim mrežama, kako upoznati što više potencijalnih partnera bez izlaska iz kuće i slično, govore nam.
Dodali su kako je jedna od najuzbudljivijih komponenti zavođenja i početnog zaljubljivanja upravo pozitivna neizvjesnost i uzbuđenje koje proizlazi iz čina svojevrsnog lova kod kojeg staromodno izađemo u noćni izlazak i pokušamo zavesti osobu koja nam se svidi.
U takvom dejtanju imamo puno više od fizičke privlačnosti, a trend s ananasom usredotočen je baš na to.
S druge strane, možda je tako i najpoštenije. Ako te netko uspije privući isključivo svojim fizičkim izgledom u redu je skratiti cijeli proces zavođenja i odmah skočiti na idući korak, zaključili su.
Pogledajte i trend s prstenom koji vraća nadu u dobro staro dejtanje.