Taj dan većina trgovina snizit će svoj asortiman ili barem njegov dio, a ovaj američki koncept, odnosno fenomen posljednjih je godina postao popularan i u Hrvatskoj.
No kanadska kozmetička tvrtka Deciem odlučila je bojkotirati ovogodišnji Crni petak i umjesto toga su već sada na svojim stranicama snizili baš sve proizvode.
Popust od 23 posto vrijedi tijekom cijelog studenog, a iz tvrtke su poručili da na ovaj način žele ljudima omogućiti fleksibilnost pri kupovini. Molimo, kupujte polako, poručuju putem svoje stranice.
Shvatili su, kažu, da su na Crni petak nenamjerno postajali dio užurbane i panične kupovine koja nije u skladu s njihovom poslovnom politikom.
Uistinu smo zahvalni na podršci koju imamo od zajednice koja je prihvatila i ovu promjenu u smjeru za koji vjerujemo da ima ljudskiji pristup, rekla je direktorica Deciema Nicola Kilner.
Za kupovinu Deciemovih proizvoda na sniženju ostala su, dakle, gotovo četiri tjedna, a najveću pomamu vjerojatno će izazvati njihov brend The Ordinary. Radi se o liniji koja je posljednjih godina stekla mnogo obožavateljica zahvaljujući učinkovitim proizvodima za njegu lica koji se prodaju po povoljnim cijenama.
Posebno je popularan The Ordinary serum s hijaluronskom kiselinom, ali i tekući puder zbog kojeg se svojedobno 250 tisuća žena upisalo na listu čekanja.