Kultni brend Moschino pravi je dokaz da moda ne poznaje granice. Njihovi komadi uvijek se ističu originalnošću, a pojedine kolekcije izgledaju kao da su ispale iz crtanog filma i pravi su mamac za klikove i lajkove na društvenim mrežama.
Novi kreativni direktor brenda, brazilac Adrian Appiolaza, nastavio je u istom tonu, a umjesto da komadi izgledaju kao da su ispali iz crtanog filma, oni ovoga puta izgleda kao da su ispali iz smočnice.
U novoj kolekciji za proljeće/ljeto 2025. možemo vidjeti torbe u obliku kruha, i to raznih vrsta, poput tradicionalnog malog kruščića rosetta ili pak nešto poznatijeg baguetta, a tu su i papirnate vrećice u koje pakiramo kruh i povrće.
Ipak, glavna je zvijezda nove kolekcije torba u obliku celera.
Taj ekstravagantni dodatak, izrađen od napa kože, pokazuje Moschinov jedinstveni duh, a doslovno spaja modu i humor. Svaki detalj pažljivo je oblikovan kako bi nalikovao pravom celeru – od prirodnih nijansi zelene do trodimenzionalnih listova ojačanih žicom, što im omogućuje da se prirodno njišu.
Uz savršenu imitaciju biljke, torba ima skriveni magnetni zatvarač koji doprinosi njezinoj privlačnosti i praktičnosti. Torba je izazvala brojne reakcije, neki obožavaju njezin smjeli dizajn, dok drugi komentiraju: Samo zato što možete, ne znači da biste trebali.
Ovaj je primjerak čak i jedan lanac koji se bavi prodajom povrća uvrstio u svoju kampanju, pa možemo zaključiti da je Moschino ponovno postigao baš ono su htjeli. Čak je i cijena "prava sitnica". Za nju treba izdvojiti pozamašnih 3700 eura.
Torbe su omiljeni dodatak mnogim ženama, a ako ipak više volite klasike, pogledajte koje je torbe stilist Marko Grubnić izdvojio kao bezvremenske.
U galeriji na početku teksta pogledajte Moschinove ekstravagantne torbe iz spomenute kolekcije, a u nastavku se prisjetite i drugih primjeraka koji su podignuli prašinu u svijetu mode.