Polaznicama edukacija iz digitalnih područja na Zadovoljna Akademiji mentorica će biti Andrea Kučiš, strateginja za digitalni marketing na Novoj TV. Andrea će dobitnicama edukacija pomoći svojim znanjem i savjetima te im biti podrška u novom izazovu koji im može promijeniti život.

Ono što me svakako veseli jest to što ću upoznati nove žene koje će stvarati priliku da se profesionalno i privatno usavršavaju i educiraju. Zanima me i njihov 'background' tako da ću svakoj pokušati ponuditi individualni pristup, upoznati ih malo bolje, vidjeti što one žele, kakve su njihove ideje, aspiracije i što očekuju od same edukacije, i što, naravno, nakon toga.

Nadam se da ću iz vlastitog iskustva dati njima neki praktični, korisni savjet kako bi što uspješnije završile cijeli taj proces i ostvarile neke svoje ideje, ciljeve, planove, govori Andrea Kučiš koja šest i pol godina radi u timu digitalnog marketinga Nove TV. Njezin profesionalni put krenuo je u jednoj maloj tvrtki u Zagorju koja se bavila organizacijom i logistikom. Andrei je to bio prvi posao nakon što je 2010. završila Ekonomski fakultet u Zagrebu na kojem je i magistrirala.

U tvrtki u Zagorju stažirala je šest mjeseci nakon čega se vratila u Zagreb te je zajedno s dva prijatelja pokrenula web stranicu za prodaju artikala dizajnerske prirode, ručnih radova i umjetnina. Bio je to jedan od prvih web shopova u Hrvatskoj, a vodeći web shop morala je naučiti osnove marketinga, poslovanja, računovodstva, prodaje i vođenja firme.

Tajna popularnosti TikToka

To ju je dovelo do prvog posla u medijima kao specijalist za društvene mreže i projekte na kojem je puno naučila o društvenim mrežama i oglašavanju na internetu te je radila puno projekata i prodajnih i native, i online i offline. Nakon tri godine dobila je priliku pridružiti se timu digitalnog marketinga Nove TV.

Radim s divnim i odličnim stručnim ljudima na Novoj TV. Dosad sam radila na jako puno dobrih projekata iz kojih sam jako puno toga naučila. Jedan od takvih projekata upravo je i Zadovoljna Akademija, kaže Andrea Kučiš koja jako dobro poznaje svijet društvenih mreža te je koautorica knjige "TikTik Book" koja otkriva sve tajne o najpopularnijoj aplikaciji na svijetu. Zanimalo nas je u čemu leži tajna fenomena zvanog TikTok koji je svoj bum doživio u vrijeme pandemije kada su ljudi bili zatvoreni u svoja četiri zida. U tom periodu socijalne distance upotrebljavali su maštu i kreativno se izražavali producirajući i kreirajući različite video sadržaje te ih plasirali na TikToku. Taj bum nastavio se i danas.

Za TikTok je specifično to što se stvari na njemu odvijaju jako brzo, brzo se pronalaze informacije koje ti trebaju, bio to zabavni ili edukativni sadržaj. To su kratki video formati od dvije, tri do 60 sekundi koji apsolutno mogu pokriti sve ono što tebi treba, odnosno ono što treba korisniku koji je došao konzumirati taj sadržaj. Tako da su brzina, dostupnost, način konzumacije i taj instant efekt učinili tu mrežu jako popularnom.

TikTok je krenuo kao platforma za zabavu, ali je sve više prerasla u nešto što pojedinac ili grupacija ljudi koristi kako bi zaradila novac, odnosno omogućila si nekakav posao. Isto tako sve se više brendova okreće toj mreži koristeći je kao marketinški alat kako bi se prezentirao na malo drugačiji način jer sve što je na TikToku je autentičan, originalan i malo drugačiji sadržaj nego na drugim platformama, odnosno društvenim mrežama. TikTok može biti za svakoga ako se na pravilan način napravi plan i strategija kako će se nastupati na njemu i tada se mogu vidjeti dobri rezultati. Njegov moćni algoritam to stvarno može omogućiti, objašnjava.

U posljednje vrijeme dosta se govori o negativnim stranama društvenih mreža, ali Andrea ističe kako je puno i dobrih strana.

Mogu nabrojati tri ključna faktora dobrobiti društvenih mreža. Prvi je povezanost ljudi, znači da se možeš povezati s bilo kojim čovjekom na planeti, tako da ne djeluješ samo lokalno nego i globalno; možeš upoznavati nove ljude, u konačnici taj networking je jako bitan, sad je samo na tebi na koji način ćeš ga iskoristiti.

Drugo, društvene mreže mogu biti jako dobar marketinški alat za promociju proizvoda, brendova, pojedinaca, grupacija; i treće, možda čak i najbitnije, jest dostupnost mora informacija i materijala, posebice edukativnih, bespuće svega što ti internet nudi, samo je na osobi kako će taj sadržaj konzumirati i koristiti na neki svojstven, smislen način, ističe.

Prošle godine postala je mama te priznaje kako postoji određeni strah što će biti kada njezino dijete otkrije svijet interneta i društvenih mreža.

Dobra stvar u tome jest to što sam i sama u svijetu društvenih mreža pa ću mu moći pomoći i savjetovati ga i na neki edukativan način pokazati mu i dobre i loše strane. Svakako, na neki ga način i zaštititi, naravno i uspostaviti određenu kontrolu i granice.

"Zadovoljna Akademija pokreće promjene"

Društvene mreže i mamama mogu puno pomoći u smislu traženja savjeta i pomoći u vezi roditeljstva i majčinstva. Andrea kaže kako su njoj pomogle da se spoji s ljudima preko različitih grupa koji imaju slične interese poput nje ili su u sličnom periodu života u kojem je ona. Pomogle su joj da stvori virtualna prijateljstva koja su se kasnije pretočila u stvarna prijateljstva, ali i da pronađe savjete za neke specifične izazove, situacije i probleme vezano za majčinstvo.

Naravno, tu je uvijek i nekakva stručna potpora i potpora obitelji, ali za neke specifične situacije u životu možeš pronaći odgovore koji te zanimaju. Ono što me posljednjih pola godine zabavlja su Instagram i TikTok koji su mi uvelike pomogli s nekim 'tips n' tricks' savjetima, kako pravilno promijeniti pelenu, kako napraviti djetetu super palačinke, kako izraditi neku igračkicu,...

Kristina Zorčić, GiVa design - 6 Kristina Zorčić: "Nakon potresa se govorilo da u Petrinji neće biti posla i da će svi otići iz grada. U inat tomu nastavila sam raditi još više nego prije"

Chantal Holik Chantal Holik: Nakon povratka iz Irske pokrenula vlastiti posao i danas inspirira mlade i iz puno uređenijih država od naše

Od poslovnih projekata na koje je najviše ponosna izdvaja već spomenutu web stranicu koju je pokrenula kada je imala 23 godine i koja ju je dovela u svijet digitalnog marketinga. Također, i dva projekta portala Punkufer.hr, ekološki projekt #neOKOLIŠaj te Punkufer preporuka osmišljen kao web karta s prijedlozima gdje otići na izlet, vikend putovanje i slično.

Jedan od uspjeha na koji sam osobno ponosna je i knjiga o TikToku. Apsolutno ništa nisam znala o pisanju knjiga, imala sam pojma nešto o TikToku jer sam i sama tamo aktivna. To je bilo novo izazovno iskustvo za mene, bilo me je malo strah, ali upustila sam se u njega i ispalo je odlično.

I svakako projekt Zadovoljna Akademija u kojem sudjelujem već nekoliko godina. To je jedan odličan, divan i hvalevrijedan projekt. Drago mi je za sve žene koje su uspjele, ohrabrile se i pokrenule taj mali kotačić u sebi koji je na kraju pokrenuo još veći kotačić promjena u njihovim životima i vjerujem da su se na kraju i njima dogodile lijepe stvari, tako da se veselim i novim polaznicama i mentoriranju, kaže Andrea Kučiš.

Prijavite se na Zadovoljna akademiju jer je hobi moguće učiniti profesijom, a svoj trenutačni posao učiniti još zanimljivijim. Tko zna, možda je vrijeme i za vaše nove početke.

Fotografije i video snimljeni u restoranu Botanist u Zagrebu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju