Moschino nikad nije bio brend za one koji vole igrati na sigurno. Njihove kolekcije poznate su po neobičnim oblicima, živim bojama i dizajnu koji graniči s umjetnošću (ili crtićem!).
Novi kreativni direktor Adrian Appiolaza nastavlja tim putem – i pritom osvježava brend britanskom estetikom s dozom ironije.
Adrian Appiolaza, koji je na čelo Moschina došao početkom 2024. nakon odlaska dugogodišnjeg kreativnog direktora Jeremyja Scotta, poznat je po svom radu u Loeweu i Chloéu, gdje je također bio sklon eksperimentiranju s formom i humorom. Njegov dolazak u Moschino označio je novu eru za talijanski brend, ali i zadržavanje prepoznatljive zaigranosti.

Najbolji primjer te modne igre upravo je torbica u obliku korgija – omiljene pasmine kraljevske obitelji, koja je kroz Moschinovu prizmu pretvorena u modni dodatak.
Uz realistične detalje, šarmantno držanje i dozu duhovitosti ta torba kombinira britansku tradiciju s tipičnom dušom Moschina. Izrađena je od kvalitetne kože, s ručno apliciranim detaljima poput ušiju i repa, a nosi se kao crossbody ili clutch torbica, ovisno o prilici.

Zamišljena kao statement komad, korgi-torbica savršena je za sve koji vole biti u centru pažnje – i koji znaju da moda ne mora biti ozbiljna da bi bila visoka, govore u Moschinu.

Uz nju, ostatak kolekcije donosi cijeli niz reinterpretacija britanskih motiva – od torbi u obliku limenki keksa do svilom obloženih printova inspiriranih popodnevnim čajem, ali i kaputa s printom Union Jacka te šalova s motivima engleskih vrtova. Upravo korgi-torbica osvaja simpatije ljubitelja mode i pasa, a modni insajderi već predviđaju da će postati jedan od najtraženijih komada sezone.

I kad pomislimo da Moschino ne može bizarnije, oni izbace torbu u obliku - celera

