Šetnja u prirodi, trčanje, vožnja bicikla, rolanje i slične aktivnosti neophodne su za zdravlje srca i krvnih žila – naših bolnih točaka zbog posljedica suvremenog načina života.

No, za postizanje optimalnog zdravlja potrebne su ciljane i stručno programirane vježbe za aktiviranje mišića cijelog tijela.

Takve vježbe mogu se izvoditi s vanjskim opterećenjem u obliku različitih rekvizita kao što su gume, utezi, bučice i slično, ali mišiće možemo vježbati i upotrebljavajući samo težinu vlastitog tijela.

Kod vježbanja trbuha važno je kako to činimo Do čvrstog trbuha za samo šest minuta dnevno

Za vježbe vam je dovoljno malo prostora i prostirka Kako do zdravih i lijepih leđa uz vježbanje kod kuće?
Kratki slijed vježbi koje su nam pripremile trenerice Amika centara osmišljen je za aktivaciju svih većih mišića na našem tijelu bez upotrebe rekvizita.

Njima ćemo oblikovati noge, stražnjicu, prsa, leđa, ramena i ruke.

Za ovaj dinamični trening bit će vam potrebno nešto više od šest minuta, ali to će biti dovoljno da osjetite i osvijestite sve spomenute mišiće.

Trening zahtijeva vašu punu pažnju Vježbe za kralježnicu i bezbolno kretanje u nekoliko minuta

Fit pilates je moderna inačica pilates metode vježbanja Fit pilates: Mini trening od šest minuta koji će vas razgibati i osnažiti

S vremenom ove vježbe možete ponoviti dva ili čak tri puta za redom, a možete ih izvoditi svaki dan. Ugodno zatezanje cijelog tijela osjetit ćete već nakon jednog mini treninga, a čvrstoću mišića nakon nekoliko dana upornog i redovitog vježbanja.

Za više online treninga pretplatite se na www.amika.hr.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju