Treninzi bez opreme su upravo ono što im ime kaže - treninzi kojima se dolazi do rezultata bez strojeva, utega ili bilo kakvog drugog pomagala. Ove vježbe izvrsne su za početnike koji tek trebaju zavoljeti vježbanje, a dobra vijest je i kako činjenica da se ne koristi dodatna oprema ne znači da se ne mogu postići rezultati.

između postalog, postoje i vježbe bez opreme koje pomažu u ravnanju trbuščića. Možete ih izvoditi bilo kad i bilo gdje, bez previše muke. Izvrsne su jer vas uče kako koristiti vlastitu tjelesnu težinu za gubljenje masnog tkiva i izradnju mišića.

Naravno, ono što uvijek morate imati na umu je da se do ravnog trbuha ne dolazi samo dijetom ili vježbanjem. Tjelesna aktivnost i zdrava prehrana moraju biti međusobno povezane i uravnotežene kako bi se postigli željeni rezultati.

U svakom slučaju do rezultata je moguće doći. Potrebna je samo volja. Mi vam u nastavku donosimo pet vježbi bez opreme koje će vam pomoći na tom putu.

1. Izdržaj ili plank

Za plank ste sigurno čuli, a radi se o jednoj od najučinkovitijih vježbi za trbušće mišiće, ali i cijelo tijelo. Ova vrlo jednostavna vježba je nevjerojatno učinkovita. Bitno je samo da se pravilno izvodi. U položaju planka pokušajte izdržati što je duže moguće. Ako ste početnik pokušajte se održavati u ovom položaju 30 sekundi do jedne minute. S vremenom ćete moći izdržati i duže.

Za pravilno izvođenje planka lezite na pod trbuhom prema dolje. Savijte laktove pod kutom od 90 stupnjeva i prenesite težinu tijela na ruke. Vaše tijelo treba formirati ravnu liniju od vrha glave do pete. Jedan od najučinkovitijih načina izvođenja planka je zadržavanje u položaju jednu minutu, zatim odmaranje deset sekundi i ponavljanje pokreta barem još dva puta.

Vježbe za ravan trbuh - 2
Izdržaj ili plank (Foto: Shutterstock)

2. Bočni plank

Ovo je verzija izdržaja u kojoj je tijelo oslonjeno na lijevu ili desnu stranu, poduprto rukom i nogom. Ruka na koju tijelo nije oslonjeno mora biti ispružena prema gore pod ravnim kutom u odnosu na tijelo.

Ako želite pokušati s izvođenjem naprednije verzije, pokušajte i nogu na koju niste oslonjeni podići u zrak. Bočni plank između ostalag utječe na vanjske i unutarnje abdominalne mišiće.

Vježbe za ravan trbuh - 4
Bočni plank (Foto: Shutterstock)

3. Trbušnjaci

Trbušnjaci su vjerojatno najpopularnija vježba kojom se želi doći do ravnog trbuha. Njihova prednost je da se mogu izvoditi bilo gdje.

Vježbe za ravan trbuh - 3
Trbušnjaci (Foto: Shutterstock)

4. "Vožnja biciklom"

Ovu vježbu izvodite tako da legnete na leđa. Ispružite noge, a ruke savijte u laktovima i stavite ih iza glave. Sada kreće izvođenje vježbe. Radite pokret kao da vozite bicikl pružajući jednu nogu dok drugu istovremeno privlačite licu okrećući tijelo prema njoj.

Vježbe za ravan trbuh - 5
"Vožnja biciklom" (Foto: Shutterstock)

5. "Mrtva buba"

Ova jedinstvena i zabavna vježba za trbuh stabilizira i mišiće leđa, posebno ciljajući na njihov donji dio. Da biste izveli ovu vježbu bez opreme, lezite na leđa, a noge savijte u koljenima tako da vam stopala budu položena na pod.

Zatim zategnite trbušnjake i podignite blago savijene noge dok koljena ne prijeđu vaše kukove. Ruke podignite iznad glave. Polako spustite desnu ruku i lijevu nogu dok se ne nađu malo iznad poda. Vratite ih u početni položaj i napravite isto sa suprotnom stranom. Izvedite tri seta ove vježbe po 15 ponavljanja.

Vježbe za ravan trbuh - 1
"Mrtva buba" (Foto: Shutterstock)